Magnuz3 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Noen andre spårsmsmål? Bilr den fort støvete? Ser den kul ut? Passer fargene sammen? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Den passer til LGA 1150 og LGA 1155 Størrelsen er så liten at jeg tviler på plass er noe problem, du bør nok maks ha en i3 prosessor, er neppe god for overklokking. Ville ikke anbefalt å brukt ATX kabinett i en slik, er heller Desktop (Halv bredde/tykkelse av ATX kabinett) eller ITX kabinett. Endret 8. april 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Så ille er ikke den kjøleren. http://www.eteknix.com/noctua-nh-l9i-low-profile-cpu-cooler-review/6/ Denne siden testet den kjøleren med en Intel i5 3570K overklokket. Overlevde. Noctua anbefaler ikke høyere TDP enn 65W. Jo slappere prosessor jo mindre bråk blir det! Men hva slags utstyr har du da? (sånn bortsett fra et ukjent Sabertooth hovedkort...) Det hovedkortet finnes til mange sokler og til både Intel og AMD. Støv kan vi ikke si noe særlig om før vi veit hvilket kabinett du har... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hvorfor akkurat den kjøleren? Har du plassproblemer? Du får bedre kjølere som f.eks denne til en mindre pris. Jeg er ikke noe særlig fan av CM sin festemekanisme, men det er mye kjøling for pengene. Lenke til kommentar
Magnuz3 Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Hvorfor akkurat den kjøleren? Har du plassproblemer? Du får bedre kjølere som f.eks denne til en mindre pris. Jeg er ikke noe særlig fan av CM sin festemekanisme, men det er mye kjøling for pengene. Jeg har ikke kjøpt riggen enda. Derfor jeg spør Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hva slags kabinett er det du ser på? Noctuan du lenket til er ment for ganske lave kabinetter og er ikke spesielt hensiktsmessig med mindre du vil ha en lavprofilkjøler som ikke er stock. Videre så er det også slik at noen lavprofilkjølere er så lave at de kan ta borti enkelte komponeter slik at dne kun passer en vei osv, men jeg tror ikke det burde være noe problem med akkurat denne da den har veldig lite overheng. Det er heller ikke helt lett å gjette seg frem til det siden du kun kaller hovedkortet sabertooth, det er nemling en serie hovedkort og ikke et spesielt et. Lenke til kommentar
Magnuz3 Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Hva slags kabinett er det du ser på? Noctuan du lenket til er ment for ganske lave kabinetter og er ikke spesielt hensiktsmessig med mindre du vil ha en lavprofilkjøler som ikke er stock. Videre så er det også slik at noen lavprofilkjølere er så lave at de kan ta borti enkelte komponeter slik at dne kun passer en vei osv, men jeg tror ikke det burde være noe problem med akkurat denne da den har veldig lite overheng. Det er heller ikke helt lett å gjette seg frem til det siden du kun kaller hovedkortet sabertooth, det er nemling en serie hovedkort og ikke et spesielt et. Jeg tanker på det asus sabertooth z87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå