KimS Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Hei, Først og fremst håper jeg at dette ble riktig del av forumet. Videre kan jeg påpeke at jeg i utgangspunktet kun kan HTML/CSS. Kunnskapen er med andre ord veldig begrenset når det kommer til programmering-/scriptingspråk. Saken er den at jeg gjerne skulle ha satt opp dette: https://github.com/ceari/whyattend, men har aldri vært borte i noe lignende før. Jeg har webhotell på ServeTheWorld med SSH access, og som vistnok skal støtte Python. Er det en formidabel oppgave for meg med såppas begrensete kunnskaper å få satt opp dette, eller lar det seg i det hele tatt gjøres med et slikt webhotell (altså uten dedikert server)? Hadde satt veldig pris på om noen kunne satt meg i riktig retning! Mvh, KimS. Endret 8. april 2014 av KimS Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Python er såpass enkelt og genialt at du ikke bruker lang tid på å lære deg litt basic Er det snakk om å sette det opp en gang og så drifte det? Isåfall; ja, du får det nok til. Tar sikkert en kveld med litt lesing, prøving, feiling, og brøling til skjermen, men så går det nok smurt. Hvis det er snakk om å lage et script for å deploy'e til flere servere? Personlig har jeg sett på "fabric" og skrevet et par mini-deploy script med dette, men hvis andre har forslag om ting som kan være lettere, bedre, eller mer fleksibelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå