Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Taper Liverpool denne så er gullhåpet ute, men med uavgjort så lever den såvidt enda(da må vi slå Chelsea).City har igjen heltent Evertonlag, de kan redde oss. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det er som før nevnt kun 1 spiller som bekymrer meg hos city. Om Hart bestemmer (igjen) seg for å være en vegg på 8 yard x 8 feet, har ikke vi nubbesjangs. Utenom det burde det være noenlunde fair sjangse for oss. Merker at det er vanskelig å glede seg over dagens kamper. Hva baserer du det på? Foruten om spissene så er City bedre enn dere i alle ledd. Gerrard er på ingen måte på samme nivå som Silva. Det er ei Hendorson. City har bedre keeper, forsvar og midtbane enn dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 De har bedre spillere. Men vi har bedre lag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Det er jeg også uenig i. Dere tapte mot City sist, men dere er bedre enn de 17 andre lagene i PL. Allikevel er nok City (og Chelsea) sterkere enn dere. Endret 12. april 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Det er jeg også uenig i. Dere tapte mot City sist, Takket være linjedommeren. Endret 12. april 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Greit nok, men kampen kunne utartet seg annerledes om dere hadde fått det målet også Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 De har bedre spillere. Men vi har bedre lag. De har bedre spillere. Dere har bedre manager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Klart, men du snakker om enkeltkamper. Laget til Liverpool spiller ''bedre'' enn City, selv om spillerne til City er bedre i de fleste ledd enn Liverpool. De har bedre spillere. Men vi har bedre lag. De har bedre spillere. Dere har bedre manager. Enig. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det er jeg også uenig i. Dere tapte mot City sist, men dere er bedre enn de 17 andre lagene i PL. Allikevel er nok City (og Chelsea) sterkere enn dere. Chelsea? Pøh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg tror vi vinner de gjenværende kampene, slår rekorden til Arsenal og Chelsea og at Everton kaprer 4. plassen. Hadde vært fantastisk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Klart, men du snakker om enkeltkamper. Laget til Liverpool spiller ''bedre'' enn City, selv om spillerne til City er bedre i de fleste ledd enn Liverpool. De har bedre spillere. Men vi har bedre lag. De har bedre spillere. Dere har bedre manager. Enig. Jeg synes også City har et sterkt kollektiv, og en god balanse i laget. Liverpool kan finne på å slippe inn 3 mål mot Cardiff. Men allikevel vinne med 5 mål. Det er selvfølgelig en kjempegod egenskap, men med mindre man spiller mot Arsenal eller United så burde man ikke håpe på å score så mange mål, samtidig som man holder tett. Endret 12. april 2014 av Emils. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 De har bedre spillere. Men vi har bedre lag. De har bedre spillere. Dere har bedre manager. Vi har bedre meninger On a serious note, denne tror jeg virkelig City kommer til å ta. De er et bedre lag enn Liverpool spiller for spiller. SÅ kan vi heller håpe at Liverpool fyrer som F på dagen! Vi som holder med Liverpool, naturligvis... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg har faktisk tro på (Liverpool-)seier. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Jeg er så nervøs. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det er så deilig med ein manager som seier "We play at Anfield. We expect to win". 13. april 1988 slo kanskje tidenes beste Liverpool-lag Forest 5-0 på Anfield. Idag 13. april 2014 ligg alt til rette for ein liknande maktdemonstrasjon. Laget er skadefritt og i superform, City har hatt flust av småskadar på sentrale spelarar. For Liverpool er dette den største kampen på 24 år. For City er kampen berre nok ein storkamp for nonchalante verdsstjerner. Ja, inntil dei passerer skiltet og vert møtt av eit raudt hav i full storm. Game on! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg håper jeg klarer å sove lenge i morgen, gjerne til 13:30. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Klart, men du snakker om enkeltkamper. Laget til Liverpool spiller ''bedre'' enn City, selv om spillerne til City er bedre i de fleste ledd enn Liverpool. De har bedre spillere. Men vi har bedre lag. De har bedre spillere. Dere har bedre manager. Enig. Jeg synes også City har et sterkt kollektiv, og en god balanse i laget. Liverpool kan finne på å slippe inn 3 mål mot Cardiff. Men allikevel vinne med 5 mål. Det er selvfølgelig en kjempegod egenskap, men med mindre man spiller mot Arsenal eller United så burde man ikke håpe på å score så mange mål, samtidig som man holder tett. Du snakker om? Chelsea-dødaren slo jo til på brua han. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det er som før nevnt kun 1 spiller som bekymrer meg hos city. Om Hart bestemmer (igjen) seg for å være en vegg på 8 yard x 8 feet, har ikke vi nubbesjangs. Utenom det burde det være noenlunde fair sjangse for oss. Merker at det er vanskelig å glede seg over dagens kamper. Hva baserer du det på? Foruten om spissene så er City bedre enn dere i alle ledd. Gerrard er på ingen måte på samme nivå som Silva. Det er ei Hendorson. City har bedre keeper, forsvar og midtbane enn dere. 1: Spisser pleier faktisk å være delaktigt i å skåre mål. 2: Gidder ikke mere. Ta en titt på tabelen, og legg hva du selv vil i "noenlunde fair sjangse". Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg håper jeg klarer å sove lenge i morgen, gjerne til 13:30. Jeg går også for denne løsningen. Gledet meg noe enormt til denne kampen den siste uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg