Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool vs Manchester City


indahla

Anbefalte innlegg

 

Koser meg når jeg leser igjennom tråden å ser alle sutrekoppene, la dem grine!

Ja det må være fint. For en gangs skyld er det ikke dere som griner....

Hvis du tar en kjapp kikk i de foregående pool kamptrådene vil jeg tro du finner mye "whining" av united spillere der og.. Begynner å bli vant til at dere heier på alle lag i ligaen snart. Snakkes når dere er tilbake for fult i morwich og chelsea trådene som kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liverpool klart best i første.

City samme i andre.

 

Begge lagene burde hatt opp til tre straffer.

Ganger man opp det med antall mål får man 9-6 :ninja:

 

Suarez og Sturridge ikke helt med, og Suarez tilbake til å ta La Liga ruller ved kontakt.

Håper det blir med den ene kampen han gjør det.

 

Henderson utvist sånn så han burde, helt klart rødt kort.

Heldig med seier, mest rettferdig hadde kanskje vært uavgjort, men mål vinner fotballkamper :)

 

Ble litt rørt av Gerrard etter fløyten gikk. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Så du syntes Clattenburg tok de store avgjørelsene?

 

 

 

Du bruker jo selvsagt Howard Webb som eksempel på en som dømmer imot Liverpool. Slikt det har vært i lang tid, både seriøst og useriøst. Mener du at Clattenburg dømte imot Liverpool?

 

Jeg bruker Howard Webb som eksempel på en dommer som ikke tør å ta store avgjørelser.

 

Jeg syntes dommeren hadde en svak kamp.

Lenke til kommentar

For en kamp! HEEEELT VILT :D

 

Så sykt deilig etter bortekampen mot City, dette her var helt mega-supert.

 

Suarez var særdeles grinete idag etter, og ikke presterte han så bra heller, men hva betyr vel det når vi har

 

COUTINHO'S SKUDDFOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Liverpool klart best i første.

City samme i andre.

 

Begge lagene burde hatt opp til tre straffer.

Ganger man opp det med antall mål får man 9-6 :ninja:

 

 

Unnskyld? Du er velkommen til å forklare de situasjonene, så kampen og la ikke merke til at Liverpool skulle hatt straffer. GIF eller videoer hadde vært topp.

Lenke til kommentar

 

 

Koser meg når jeg leser igjennom tråden å ser alle sutrekoppene, la dem grine!

Ja det må være fint. For en gangs skyld er det ikke dere som griner....
Hvis du tar en kjapp kikk i de foregående pool kamptrådene vil jeg tro du finner mye "whining" av united spillere der og.. Begynner å bli vant til at dere heier på alle lag i ligaen snart. Snakkes når dere er tilbake for fult i morwich og chelsea trådene som kommer.
Det er jo det eg skriver. Vanligvis de siste årene hhar det vært Liverpool "spillerne" her inne som sutrer. Dette er jo en sjelden anledning for dere.
Lenke til kommentar

 

Så fantastisk deilig!

 

Koser meg når jeg leser igjennom tråden å ser alle sutrekoppene, la dem grine!

 

YNWA!

Nå er ikke denne "griningen" helt ubegrunnet. Jeg håpte på Liverpool og er derfor fornøyd med at dere vant kampen. Men å se at denne ligaen lider av så horrible dommerfeil gang på gang, er direkte pinlig. Det har ikke noe med Liverpool å gjøre, men hele ligaen.

 

Videodømming må inn snarest, og straff av filming må iverksettes og slåes beinhardt ned på. Dette burde være en selvfølge.

Enkeltkamper kan skille seg ut, ja. Og dessverre er det bare dommerfeilene Liverpool "tjener" på som blir husket. Men hvis du får noen til å gå igjennom alle Liverpoolkampene denne sesongen, så tør jeg vedde på at dommerfeilene gjevner seg ut.

 

Selvfølgelig er det med en liten bismak når sånt skjer, men det er en del av fotballen, på lik linje med skader. Dommerene kan ikke løpe å se på video for hver duell de er usikre på.

Lenke til kommentar

 

 

Så fantastisk deilig!

 

Koser meg når jeg leser igjennom tråden å ser alle sutrekoppene, la dem grine!

 

YNWA!

Nå er ikke denne "griningen" helt ubegrunnet. Jeg håpte på Liverpool og er derfor fornøyd med at dere vant kampen. Men å se at denne ligaen lider av så horrible dommerfeil gang på gang, er direkte pinlig. Det har ikke noe med Liverpool å gjøre, men hele ligaen.

 

Videodømming må inn snarest, og straff av filming må iverksettes og slåes beinhardt ned på. Dette burde være en selvfølge.

Enkeltkamper kan skille seg ut, ja. Og dessverre er det bare dommerfeilene Liverpool "tjener" på som blir husket. Men hvis du får noen til å gå igjennom alle Liverpoolkampene denne sesongen, så tør jeg vedde på at dommerfeilene gjevner seg ut.

 

Selvfølgelig er det med en liten bismak når sånt skjer, men det er en del av fotballen, på lik linje med skader. Dommerene kan ikke løpe å se på video for hver duell de er usikre på.

Absolutt. Og denne klagingen kommer jo i lys av en avgjørende toppkamp, og blir derfor ekstra synlige.

 

Dommerfeilene vil sikkert jevne seg ut, og poenget mitt var også at dette gjelder for hele ligaen over en hel sesong.

 

Dommerne kan selvsagt ikke lene seg på videobevis i alle dueller, men avgjørende situasjoner som straffer, offside og forseelser som kan endre kampbildet er fult mulig å implementere i systemet. Filming kan også straffes enklere i ettertid, og her burde klubbene også vært mer aktive innad. (Selv om dette selvsagt ikke kommer til å skje)

 

Uansett; gratulerer! Tar gjerne Liverpool på 1. Så lenge vi slipper City og Chelsea. (Og når Arsenal ikke makter mer enn vi gjør)

Lenke til kommentar

Det er så snodig at United sine dommerfeil ikke jevner seg ut, mens Liverpool sine ALLTID gjør det.....

 

Artig fenomen.

Og i tillegg er det selvsagt en del av fotballen kun når det gjelder Liverpool....

 

Stikk og ta det i United-tråden da! Digg med tre poeng mot et lag som var bra til tider i dag. Skrtel slipper unna med mye rart i dag også gitt.

 

Ellers så var det nesten komisk å se tabba til Kompany som førte til 3-2 målet. Uvanlig å se slikt fra en såpass god spiller.

Endret av oOF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi ble bortdømt i forrige kamp mot city, så suck it, fuck it osv. Det som er så forbanna morsomt er at unitedfolka har nerver til å komme her og klage om dommere. HA!!!! Tc er faen meg like patetisk hver jævla kamtråd, så kommer han sikkert om et par dager og beklager seg igjen. For en jævla barnehage.

 

PEACE OUT SUCKERS!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

Tc er offisielt city-supporter.

Please Daniel. Handler bare om at det ikke behøver å være så utrolig mange dumme dommeravgjørelser av han ENE dommeren i 2 store Liverpool kamper.

 

United hadde absolutt ingenting å stille opp med mot Liverpool. Han ble lurt av Daniel, greit. PÅ 2-FUCKINGS 0.

og Gerrard bommet på straffen atpåtil. Please, skjerp deg.

 

Angående denne kampen: City hadde dommeren på hjemmebane, vi hadde dommeren på hjemmebane.

1-1. Og det er fair.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kødder du Daniel? Johnson handset også som Rafael og bortelaget Liverpool fikk straffe men ikke hjemmelaget Utd.

Ikke dritt deg ut, Johnson hadde hånden ned mot foten og touchet såvidt borti. Et sted må han ha hendene sine også i full spurt. Rafa hadde hånden høyt til siden og stoppet ballen momentant. Du bør virkelig se forskjelllen, om ikke så har vi ikke mer å diskutere.

 

Leste forøvrig gjennom kamptråden, personlig hadde jeg skjemtes som unitedsupporter om jeg var deg.

Lenke til kommentar

Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre når det kommer fra deg som klarer å si "1-1 blabla" pga en offside situasjon på Etihad, haha. Så du hvor mye gikk deres vei i dag? Kan ikke sammenlignes en gang. På grensen til "mental retardation" å si 1-1, det er likt, hjemmedommer i begge kamper, osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...