Muggkaare Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Så du syntes Clattenburg tok de store avgjørelsene? Du bruker jo selvsagt Howard Webb som eksempel på en som dømmer imot Liverpool. Slikt det har vært i lang tid, både seriøst og useriøst. Mener du at Clattenburg dømte imot Liverpool? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 What goes around comes around. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Sjeldent har eg sett en kamp med flere alvorlige og avgjørende dommerfeil. Minst et rødt og tre straffer gjør han feil......... Det er jo straffe på kvar einaste corner Liverpool har i mot, Skrtl prøver jo det han kan. Er jo smått utruleg at han får lov å holde på sånn ein heil sesong. Trudde verkeleg at dommerane gjekk igjennom kampane i ettertid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Jeg elskerdere alle. iTilogmed ms.bs og tc Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Ufattelig trist at det er dette som avgjør serien i år. Denne kampen har ikke akkurat bedret inntrykket av Liverpool som lag. Gjør vondt inn i hjerterota. Gerrard får løfte trofeet fra straffemerket i år, med Clattenburg ved sin side. 7 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Ufortjent. ja Top of the league. ja Nuff said. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Ufattelig trist at det er dette som avgjør serien i år. Denne kampen har ikke akkurat bedret inntrykket av Liverpool som lag. Gjør vondt inn i hjerterota. Gerrard får løfte trofeet fra straffemerket i år, med Clattenburg ved sin side. Bra sagt. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Jeg er glad for at vi vant, men så særdeles ikke fornøyd. Vi mistet hodet, spilte uten selvtillit etter første omgang, Suarez blir den gamle ufine spilleren, Hendo er utvist og misser neste kamp (en som vi MÅ ha hver kamp). Gerrard er for meg MOTM. Det er rett og slett rørende å se på hvor mye han gir alt for laget. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Ufortjent. ja Top of the league. ja Nuff said. Ikke bare ufortjent faktisk. Det er statistisk FEIL at dere kan score mer mål der og hadde det 11v11 i 90 minutter der, og ha like mange straffer som de (0 hver) i den kampen. Er så jævlig ille dette her at ligaen blir bestemt av dette her. Jeg er glad for at vi vant, men så særdeles ikke fornøyd. Vi mistet hodet, spilte uten selvtillit etter første omgang, Suarez blir den gamle ufine spilleren, Hendo er utvist og misser neste kamp (en som vi MÅ ha hver kamp). Gerrard er for meg MOTM. Det er rett og slett rørende å se på hvor mye han gir alt for laget. Han mister 3 kamper heldigvis, eneste Clattenburg ikke kan gjøre noe med. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Jeg er glad for at vi vant, men så særdeles ikke fornøyd. Vi mistet hodet, spilte uten selvtillit etter første omgang, Suarez blir den gamle ufine spilleren, Hendo er utvist og misser neste kamp (en som vi MÅ ha hver kamp). Gerrard er for meg MOTM. Det er rett og slett rørende å se på hvor mye han gir alt for laget. Mister de 3 neste gjør han ikke? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Helvette... fra vondt til verre 1 Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Herregud, så ubeskrivelig deilig! Jeg er fysisk uvel etter dette sirkuset, men nå skal det kun nytes! Jeg orker ikke engang å kommentere alt det som blir sagt her. Kom igjen, nå går dere hele veien! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Hot: Gerrard Not: Clattenburg 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Ufortjent. ja Top of the league. ja Nuff said. Ikke bare ufortjent faktisk. Det er statistisk FEIL Statistisk FEIL?Gidder du sende meg hvor du har den statistikken fra? 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Så fantastisk deilig! Koser meg når jeg leser igjennom tråden å ser alle sutrekoppene, la dem grine! YNWA! 7 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Fy faen så deilig! Fy faen!!! Jaaaaa!!!!!!! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 JAAA. Verdens beste lag!! Verdens mest underholdene lag!!! Fuck off manu-politi og likesinnede. @Hille kan stenge tråden. Verdens beste lag? heh.. Så du mener vi er verdens mest underholdene lag? Så godt agn og bare en tosk som bet på. Jaja, driter i fiskelykken i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Så jævlig deilig. Lurer på hvordan det går med Sturridge. Synd med Henderson. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Koser meg når jeg leser igjennom tråden å ser alle sutrekoppene, la dem grine! Ja det må være fint. For en gangs skyld er det ikke dere som griner.... 3 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Så fantastisk deilig! Koser meg når jeg leser igjennom tråden å ser alle sutrekoppene, la dem grine! YNWA! Nå er ikke denne "griningen" helt ubegrunnet. Jeg håpte på Liverpool og er derfor fornøyd med at dere vant kampen. Men å se at denne ligaen lider av så horrible dommerfeil gang på gang, er direkte pinlig. Det har ikke noe med Liverpool å gjøre, men hele ligaen. Videodømming må inn snarest, og straff av filming må iverksettes og slåes beinhardt ned på. Dette burde være en selvfølge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg