Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool vs Manchester City


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjeldent har eg sett en kamp med flere alvorlige og avgjørende dommerfeil.

 

Minst et rødt og tre straffer gjør han feil.........

Det er jo straffe på kvar einaste corner Liverpool har i mot, Skrtl prøver jo det han kan. Er jo smått utruleg at han får lov å holde på sånn ein heil sesong. Trudde verkeleg at dommerane gjekk igjennom kampane i ettertid.
Lenke til kommentar

Ufortjent. ja

Top of the league. ja

Nuff said.

Ikke bare ufortjent faktisk. Det er statistisk FEIL at dere kan score mer mål der og hadde det 11v11 i 90 minutter der, og ha like mange straffer som de (0 hver) i den kampen. Er så jævlig ille dette her at ligaen blir bestemt av dette her.

Jeg er glad for at vi vant, men så særdeles ikke fornøyd. Vi mistet hodet, spilte uten selvtillit etter første omgang, Suarez blir den gamle ufine spilleren, Hendo er utvist og misser neste kamp (en som vi MÅ ha hver kamp).

 

Gerrard er for meg MOTM. Det er rett og slett rørende å se på hvor mye han gir alt for laget.

Han mister 3 kamper heldigvis, eneste Clattenburg ikke kan gjøre noe med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er glad for at vi vant, men så særdeles ikke fornøyd. Vi mistet hodet, spilte uten selvtillit etter første omgang, Suarez blir den gamle ufine spilleren, Hendo er utvist og misser neste kamp (en som vi MÅ ha hver kamp).

 

Gerrard er for meg MOTM. Det er rett og slett rørende å se på hvor mye han gir alt for laget.

Mister de 3 neste gjør han ikke?
Lenke til kommentar

 

JAAA. Verdens beste lag!! Verdens mest underholdene lag!!!

 

Fuck off manu-politi og likesinnede. @Hille kan stenge tråden.

Verdens beste lag? heh..

 

 

Så du mener vi er verdens mest underholdene lag?

 

Så godt agn og bare en tosk som bet på. Jaja, driter i fiskelykken i dag.

Lenke til kommentar

Så fantastisk deilig!

 

Koser meg når jeg leser igjennom tråden å ser alle sutrekoppene, la dem grine!

 

YNWA!

Nå er ikke denne "griningen" helt ubegrunnet. Jeg håpte på Liverpool og er derfor fornøyd med at dere vant kampen. Men å se at denne ligaen lider av så horrible dommerfeil gang på gang, er direkte pinlig. Det har ikke noe med Liverpool å gjøre, men hele ligaen.

 

Videodømming må inn snarest, og straff av filming må iverksettes og slåes beinhardt ned på. Dette burde være en selvfølge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...