t0mb-exe Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Er det noen som vet om det finnes Angel Eyes til "Toyota Carina E 1995"? eller devil eyes, men helst angel eyes. Og ikke mange tusen kroner for Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Tviler på at du får noe som ligner veldig på bmw sine, husk også at du må ha E-godkjente lykter. Lenke til kommentar
t0mb-exe Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Har jo funnet denne: http://www.extremecarparts.dk/toyota-carina-e-forlygter-angeleyes Men er ALT for dyrt! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Har jo funnet denne: http://www.extremecarparts.dk/toyota-carina-e-forlygter-angeleyes Men er ALT for dyrt! Det der va jo ikke særlig dyrt engang edit: og de der er ikke godkjent for norske veier, så det ville vært et bomkjøp da eu godkjenning ville utgått. Endret 8. april 2014 av Sampson Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Koster såppas, og de der var vel ikke godkjent? Om du bestiller fra utlandet må du passe på at lyktene er godkjent i Norge. Lenke til kommentar
t0mb-exe Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Er fult forståelig at disse ikke var merket og ikke vil komme igjennom EU Godkjenning. Jeg kjøpte noen runde angel eyes lignende lys på ebay for en billig(ere) penge, så skal prøve det når jeg får de. Blir det så alt for stygt er det jo bare å fjerne de igjen! Time will show Lenke til kommentar
t0mb-exe Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Tviler på at du får noe som ligner veldig på bmw sine, husk også at du må ha E-godkjente lykter. Lurer på en ting.. Kommer politiet til å gjøre noe hvis de ser meg kjøre rundt med angel eyes? Vil de stoppe meg å spørre, er luktet E-merket? Har de lov til slikt? Endret 19. mai 2014 av t0mb-exe Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 De kan stoppe deg for å sjekke, hvis de avdekker mangler kan de avhengig av alvorlighetsgrad komme med sanksjoner. Dette kan være alt fra krav om visning til at de nedlegger bruksforbud. Lenke til kommentar
t0mb-exe Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 De kan stoppe deg for å sjekke, hvis de avdekker mangler kan de avhengig av alvorlighetsgrad komme med sanksjoner. Dette kan være alt fra krav om visning til at de nedlegger bruksforbud. Men hva er sjangsen? For at de stopper meg for det liksom? Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 De kan stoppe deg for å sjekke, hvis de avdekker mangler kan de avhengig av alvorlighetsgrad komme med sanksjoner. Dette kan være alt fra krav om visning til at de nedlegger bruksforbud. Men hva er sjangsen? For at de stopper meg for det liksom? Sjansen er vel lik som å bli stoppet i stikkprøve generelt - ser bilen din "mistenkelig" ut i det store og det hele? Mange kjører jo f.eks rund med ikke godkjent senking og/eller hjuldimensjoner, men er det på en ny Skoda Superb er jo sjansen liten for å bli stoppet i en stikkprøve eller teknisk kontroll. Kjører du en harry stylet 240 med fri eksos øker sjansen betraktelig for å bli kontrollert. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Akkurat, førsteinntrykket gjør alt. Jeg har jo selv ulovlig hjuldimensjon på min bil, men har blitt stoppet i kontroll noen ganger uten at det har medført problemer. Lenke til kommentar
t0mb-exe Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Ahh sjønner.. Jeg har jo fjærnet lyddemperen i potta mi, så har bare et rør med en fin tupp på. Høres godt når jeg kjører, så når jeg kjører forbi politi kjører jeg med så lavt turtall jeg får til, noen ganger bare holder inn clutch, slikt at det ikke høres noen ting når jeg ruller forbi. Tror jeg skal kjøpe slik lyddemper på biltema for å få litt lavere lyd hehe! Men ja, blir jeg stoppet for lyden fra potta, så merker de sikkert også lysene(?) Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Komplett umulig for oss å si på forhånd - vil bero 100% på betjentens kunnskap og humør. Men det hjelper uansett ikke å ha en stylet/harry/spesiell/gammel/bråkete bil om man har grunner til å ikke ønske å bli stoppet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå