Joachim_F Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Overlevelsesspillet Before sender oss tilbake til mammutenes tidsalder.Led din egen steinalderstamme Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Ser veldig spennende ut. Blir nok kanskje et kjøp på meg hvis det bringer åpen verden og litt simuleringsaktig etterhvert. Hadde også vært spennende om man styrte en karakter gjennom hele livet, gjennom tiden. Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Liker absolutt grafikkstilen, og høres ut som om det kan være et spill jeg gjerne vil hjelpe til med å kickstarte. Ut ifra det jeg har lest, så minner det meg om en av nivåene i Spore. Lenke til kommentar
SmileyT Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Driver nå og leser artikkelen, som blir nevnt I denne artikkelen og kan si at I det minste fikk forfatteren Viking spill ønsket sitt oppfylt med The Banner Saga. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg var også fascinert av grafikken. Får følge med på dette spillet også da, og se hvordan det bærer av... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Samme tarvelige grafikk som "alle" indie-utviklere hiver seg på nå. Ja ja, konseptet virker likevel interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå