NexteR Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 kan noen hjelpe meg med dette problemet..... rett etter biosen kommer og rett før windosen kommer opp kommer denne meldingen : lesefeil på disken trykk ctrl+alt+delete for å starte på nytt hjelp hva er galt??? Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 er det bare meg som har dette problemet eller ? eller er det ingen som kan noe om det ?? takker for Alle svar! mvh NexteR Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Her tyder det på at din IBM ikke starter opp. Det er mange tråder i dette Forumet angående dette problem. Søk litt rundt så finner du sikkert noe gode tips. Jeg skal ikke forhåndsdømme dette nå, men jeg får håpe at du har tatt en titt inne i maskinen å funnet ut at alle kabler er på plass og om HD går. Dersom du har sjekket PC'en at alt ser bra ut så har vel din IBM disk tatt kvelden. Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 er nok en av diskene dine som er gåen ja. har opplevd det selv på både skolen min å andre plasser. du kan jo prøve å sette den disken som er gåen som slave da å den andre som master, da for du allefall ut info fra disken Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 oki..men den IBM'en er helt ny da! og jeg finner Begge to inne på BIOS'en så jeg tror ikke det er det som er problemet ! huff huff :( Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 er nok en av diskene dine som er gåen ja. har opplevd det selv på både skolen min å andre plasser. du kan jo prøve å sette den disken som er gåen som slave da å den andre som master, da for du allefall ut info fra disken jeg gjorde dette ..men det gikk fortsatt ikke ! :( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå