Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Out of range

Teenmom

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har støtt på et problem hva skjermkortet og skjermen angår. I det siste har fått svart skjerm med en rute som det står "out of range" i, relativt ofte. Problemet oppstår når jeg enten laster inn et nytt map i et spill, eller når jeg trykker ctrl + alt for å gå ut av et spill og inn i feks nettleser. Spiller for det meste Diablo 3 og BF4. Og for å komme meg "back on track" må jeg reboote pc´n.

Forøvrig har jeg Asus GTX 770 DC2 skjermkort, en Asus 24" VN247H skjerm og Asus Maximus VI Gene hovedkort.

Takk for hjelp:)!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at man som regel får den beskjeden er fordi oppløsningen/hz satt i programmet er høyere enn det skjermen din takler.

Pass på at du i settings på spillet har på den oppløsningen/hz som skjermen din støtter. Prøv å bruk alt+enter isdedenfor, eller win+tab

Lenke til kommentar

Takk for svar, må legge til at noe som er litt rart er at dette er noe som har begynt å hende nylig. Særlig når jeg har spilt diablo 3. Har tidligere spilt 3-4 måneder BF4 med samme utstyr, uten problem. Og bf er jo et mer krevende spill grafikkmessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...