Teenmom Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hei, jeg har støtt på et problem hva skjermkortet og skjermen angår. I det siste har fått svart skjerm med en rute som det står "out of range" i, relativt ofte. Problemet oppstår når jeg enten laster inn et nytt map i et spill, eller når jeg trykker ctrl + alt for å gå ut av et spill og inn i feks nettleser. Spiller for det meste Diablo 3 og BF4. Og for å komme meg "back on track" må jeg reboote pc´n. Forøvrig har jeg Asus GTX 770 DC2 skjermkort, en Asus 24" VN247H skjerm og Asus Maximus VI Gene hovedkort. Takk for hjelp:)! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Grunnen til at man som regel får den beskjeden er fordi oppløsningen/hz satt i programmet er høyere enn det skjermen din takler. Pass på at du i settings på spillet har på den oppløsningen/hz som skjermen din støtter. Prøv å bruk alt+enter isdedenfor, eller win+tab Lenke til kommentar
Teenmom Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Takk for svar, må legge til at noe som er litt rart er at dette er noe som har begynt å hende nylig. Særlig når jeg har spilt diablo 3. Har tidligere spilt 3-4 måneder BF4 med samme utstyr, uten problem. Og bf er jo et mer krevende spill grafikkmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå