sinnaelgen Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Å surfe på nett? ikke mens man kjører håper jeg skjønt man vil jo ha GPS fasilitetene Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Passasjerer kan jo surfe eller på ferje, i kø etc? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det finnes kjøleskap med nettleser også. Helt topp for spesielt interesserte... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) spørmålet er hva skal man med alle disse nesten unyttig tingene / funksjonene ? Endret 12. april 2014 av den andre elgen Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) For meg som elsker tekniske duppeditter er Tesla drømmebilen, bare synd jeg ikke kan prioritere å kjøpe en. Jeg har sikla på den siden før den kom i produksjon og bare var et konsept, mest pga alt styres på den store skjermen, og at det er skjerm til speedometeret som gjør at det også kan vise annen info. Og selvfølgelig at det var første el bilen som faktisk så ut som en vanlig bil, de andre må liksom lage de litt ekstra stygge siden det er el ble, har aldri skjønt det der. Endret 13. april 2014 av Actibus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg