Gå til innhold

Mobil må brukes med headphone.

Anbefalte innlegg

Min mobil har ingen lyd når jeg ringer, jeg hører ikke at det ringer i telefonene når jeg ringer uten headphones og de hører ikke meg snakke heller i den andre enden.

Hva kan jeg gjøre for å slippe å ha på headphones hele tiden, det tar så lang tid å ta telefonen når noen ringer meg siden headphones er i vesken blant andre ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde nesten samme problemet med min Note2 for et par uker siden. Den gikk i gulvet, og etter det hørte jeg ingenting. Men de i andre enden hørte meg da.

Jeg gikk ned på en lokal mobil-reperatør-sjappe. Der stod jeg å ventet i 5 minutter, mens de åpnet den og renset den. Etter det funket den fint. Men kan være noe mer med din da, siden du ikke har mikrofon eller høyttaler.

Men ta den til en mobil-reperatør hvis den ikke er helt ny, da kan du jo klage.

Hva gjorde at dette skjedde? Hva slags telefon? Garanti igjen, reklamasjon?

Lenke til kommentar

Jeg hadde nesten samme problemet med min Note2 for et par uker siden. Den gikk i gulvet, og etter det hørte jeg ingenting. Men de i andre enden hørte meg da.

Jeg gikk ned på en lokal mobil-reperatør-sjappe. Der stod jeg å ventet i 5 minutter, mens de åpnet den og renset den. Etter det funket den fint. Men kan være noe mer med din da, siden du ikke har mikrofon eller høyttaler.

Men ta den til en mobil-reperatør hvis den ikke er helt ny, da kan du jo klage.

Hva gjorde at dette skjedde? Hva slags telefon? Garanti igjen, reklamasjon?

Jeg var innom Apple i Oslo, men de kunne ikke fikse den fordi den er for gammel.

Lenke til kommentar

...eller kanskje det sitter mye støv og skit i hullet for headphones, som gjør at telefonen tror de er koblet til.

Pia, det var god ide, må få tak i sånn til å blåse inni der. Hva det heter? Får jeg tak i det på Clas Ohlson?

Lenke til kommentar

Vær forsiktig med å blåse for mye, da det kan presse støv inn i enheten og i verste fall havne foran linsa til kameraet.

Teknikmagasinet har - http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=540352&title=Trykkluft%20p%e5%20sprayflaske&

En q-tips med neglelakkfjerner eller lignende, som jic foreslo, ville jeg nok prøvd først. Husk å skru av telefonen før du diller med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...