Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Plutselig når jeg startet pcen, begynte den å lete opp hardisken og den fant den ikke og ville ikke boote! Jeg ser i BIOS og der står det at den er tilkoblet, men jeg kan ikke sette den til å boote Jeg har 1, WD 120GB SOM STÅR SOM primary master og to cd ROM er som står som secondary og primari slave Kn noen hjelpe meg med dette?.... Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Prøv og sette den i en anen pc og se om den virker. Eller du kan boote opp i dos og kjøre noen scane verktøy på den. kontroler at mbr er korekt. har du win 2k/xp cd kan du gjøre det defra. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Den har fungert fint hele tiden, helt til for noen dager siden. Da pcen måtte lete opp hardisken da jeg startet pcen Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 du kan jo prøve og resete cmos eller flashe bios. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Last ned diagnostics og sjekk disken: http://support.wdc.com/download/index.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå