Annipanni Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hvordan er drømmedama/drømmemannen? Utseende, høyde, mørk/lys, kropp osv:-) Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Ei som forstår at jeg er den viktigeste personen i mitt liv og derav klarer å innfinne seg med at jeg ønsker og trenger tid til å selv gjøre det jeg ønsker og trenger for å kunne leve mitt liv for å nå dit jeg ønsker. Ja, jeg er singel. Jeg forventer(håper) også at en dame har den samme tilnærmingen til hvordan man skal opptrå mot seg selv. Men nå trives jeg godt som singel og har vært det i forholdsvis mange år. Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Drømmekvinnen min, er en som respekterer meg. Jeg har ingen illusjon eller drøm om hvordan kvinnen i mitt liv er. Jeg har derimot drømt mye og sett for meg mye rart tidligere i livet mitt, men jeg tenker ikke i de baner nå lengre. Har dessuten fått inntrykk av at definisjonen av drømmemannen/drømmekvinnen ofte er ganske vag og generell, eller veldig individuell og bestående av utradisjonelle verdier. Og man vet sjeldent at man ville sitte pris på akkurat de verdiene hos personen før en virkelig har blitt kjent med dem og sådan kanskje; elsker dem? Selv har jeg ingen, men jeg er åpen og på leting etter en ny. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Drømmekvinnen er den kvinnen jeg er sammen med akkurat nå, hvis hvem jeg er sammen med endres kan jeg også enkelt endre drømmekvinnen Langt bedre å nyte hva man har enn å drømme om hva man ikke har. Endret 8. april 2014 av Civilix 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 For meg er drømmemannen: * Snill* Omsorgsfull * Omtenksom * Flink til å lytte * Respektfull * Glad i meg for den jeg er * Romantisk * Tar i et tak * Kan forsørge seg selv * Lojal * Trofast Har kjæreste og han er heldigvis den mannen jeg har drømt om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Drømmekvinnen min, er en som respekterer meg.Ha! Lurepunkt! Gjensidig respekt er den viktigste målebare faktoren i et forhold. Fordi respekten i seg selv bare oppnås når andre vesentlige faktorer er tilstede. Så finner du noen som du respekterer og denne samtidig respekterer deg så har du allerede oppfylt en rekke andre egne krav du (ikke nødvendigvis) visste du hadde. Så... jeg er veldig enig. Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Drømmekvinnen min, er en som respekterer meg.Ha! Lurepunkt!Gjensidig respekt er den viktigste målebare faktoren i et forhold. Fordi respekten i seg selv bare oppnås når andre vesentlige faktorer er tilstede. Så finner du noen som du respekterer og denne samtidig respekterer deg så har du allerede oppfylt en rekke andre egne krav du (ikke nødvendigvis) visste du hadde.Så... jeg er veldig enig. Så fint for deg da. Edit; Det som også burde bli sagt gjerne om respekt generelt er at man må jo som regel gjøre seg fortjent til den. I likhet med gjensidig respekt i forhold som du beskriver, som sjeldent bare oppstår av seg selv. Samtidig som man kan jo som kjent også miste all respekt for et mennesket på ett øyeblikk og å respektere og vise forståelse for noen som overhodet ikke fortjener det er ganske destruktivt. Men nå det er jo ikke alle som vet sitt eget beste heller så hvordan folk reagerer på slikt er jo noe individuelt som regel. Endret 8. april 2014 av Vatjusi Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Tja, ikke veit jeg ikke funnet henne enda. Punkter som går i drømmedama og er totalt overfladiske; Nordisk, pen(min oppfatning av pen), blond, over 160, slank(trent) C-cup, kommer vaginalt. Så er det alle de andre random pisset. Trofast er ganske høyt på mi liste / bra "kjemi, glad i og lage og spise mat, ellers så jeg åpen for alt. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 For meg er drømmemannen: * Snill * Omsorgsfull * Omtenksom * Flink til å lytte * Respektfull * Glad i meg for den jeg er * Romantisk * Tar i et tak * Kan forsørge seg selv * Lojal * Trofast Jeg må si meg enig her, bare det ikke blir for mye romantikk. Er ikke så romantisk av meg. I tillegg så vil jeg ha noen som ber meg holde kjeft om jeg er sutrete og usaklig og fortelle meg når jeg oppfører meg egoistisk. Jeg vil også ha noen som godtar mitt liv, hvor jeg reiser mye og at vi kan leve uavhengige liv og ikke trenger å være sammen hele tiden. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg må si meg enig her, bare det ikke blir for mye romantikk. Er ikke så romantisk av meg. I tillegg så vil jeg ha noen som ber meg holde kjeft om jeg er sutrete og usaklig og fortelle meg når jeg oppfører meg egoistisk. Jeg vil også ha noen som godtar mitt liv, hvor jeg reiser mye og at vi kan leve uavhengige liv og ikke trenger å være sammen hele tiden. Jeg tenker det ligger i respekt egentlig, jeg forventer egentlig at kjæresten min godtar at jeg elsker å reise og at vi kan ha selvstendige liv som både deles og går parallellt. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Han er en som kanskje ikke er elsket av noen, så jeg må gi han kjærlighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ei som forstår at jeg er den viktigeste personen i mitt liv og derav klarer å innfinne seg med at jeg ønsker og trenger tid til å selv gjøre det jeg ønsker og trenger for å kunne leve mitt liv for å nå dit jeg ønsker. Ja, jeg er singel. Jeg forventer(håper) også at en dame har den samme tilnærmingen til hvordan man skal opptrå mot seg selv. Men nå trives jeg godt som singel og har vært det i forholdsvis mange år. Rette holdningen å ha, enn skal ikke være avhengig av andre enn seg selv for å være lykkelig/komplett. Hvordan drømmedama skal være kan jeg fortelle når jeg har møtt hun :-) Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Drømme dama: * Snill. * Glad i humor. * Kunne stole på henne 110%. * Naturlig, ikke bruke alt for mye sminke og dill dall. * Glad I gaming? * Være både bestevenn / kjæreste . * Ikke kle seg som en hore. * Ikke for tynn, heller ikke for tykk. Noe midt i mellom. * Mange felles interesser. * Gi meg den tiden jeg trennger på å gå in i et "forhold", ikke rushe noe. Endret 9. april 2014 av Chillin123 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hvordan er drømmedama/drømmemannen? Utseende, høyde, mørk/lys, kropp osv:-) Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Han er en som kanskje ikke er elsket av noen, så jeg må gi han kjærlighet. Er dette fordi du da blir så viktig i denne personens sitt liv? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Han er en som kanskje ikke er elsket av noen, så jeg må gi han kjærlighet. Er dette fordi du da blir så viktig i denne personens sitt liv? Jeg vet ikke om jeg blir viktig, men han trenger en som tenker på han på en annen måte, han trenger en som elsker han uansett hva han gjør eller sier, han trenger en som er avhengig av han ved at jeg er så forelsket og betatt og aldri vil slippe han. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 - Har kjøttfyllt sprett Hehehe, neida, bare fleiper... but still... Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Ei som liker meg sånn som jeg er Og en hand holde i Endret 10. april 2014 av Equtious Lenke til kommentar
nnys Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Drømmemannen min er... kjekk fine hender, brystkasse og armer tålmodig forståelsesfull intelligent får meg til å le, og drar meg opp og får meg glad på mørke dager.. selvstendig snakker ikke nedlatende om andre mennesker har egne meninger kjærlig familiekjær eventyrlysten kysser meg på pannen og sier jeg ser bra ut selv i den styggeste morgensveisen, usminket og blabla laid back Endret 13. april 2014 av Angeliqa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Hun bør være omtrent som meg, altså lik oppførsel, humor og vite hvor grensen går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå