Albert Andersson Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Jernspurv ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Nydelig bilde dette Albert flott lys og herlige farger som gir fin stemning! Hilsen tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Fin skarphet som også blir fremhevet av fin bokeh. Og i tillegg fine farger og en svært vakker og livaktig fugl. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Nydelig bilde dette Albert flott lys og herlige farger som gir fin stemning! Hilsen tove Hei, Ovidia2. Tusen takk for hyggelig og fin kommentar, Tove ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Fin skarphet som også blir fremhevet av fin bokeh. Og i tillegg fine farger og en svært vakker og livaktig fugl. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec Ask. Tusen takk for hyggelig, positiv kommentar ! Jernspurv er lett å overse, for den oppholder seg mest i de mørke, skyggelagte områdene, - gjerne inni hekker og buskas. Den er aktiv, - hopper og spretter i ett sett, og er både sjarmerende og pen ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Helt topp dette - god skarphet, fine farger og fin komp. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Helt topp dette - god skarphet, fine farger og fin komp. Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Y Hei Albertanders S On ;-) Fin jernspurv, en fugl som ses hos meg til og fra. Hilsen Leif Olsson Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Y Hei Albertanders S On ;-) Fin jernspurv, en fugl som ses hos meg til og fra. Hilsen Leif Olsson Hei, Leif Olsson. Tusen takk for hyggelig og informativ kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Y Hei Albertanders S On ;-) Fin jernspurv, en fugl som ses hos meg til og fra. Hilsen Leif Olsson Hei, Leif Olsson.Tusen takk for hyggelig og informativ kommentar ! Vennlig hilsen Albert. haha blev lit ;-) ner jeg kommenterte på mobil og ikke brukte briller ;-) Skal bli bedre neste gang, briller og pc ;-)))) Hilsen Leif ;-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Y Hei Albertanders S On ;-) Fin jernspurv, en fugl som ses hos meg til og fra. Hilsen Leif Olsson Hei, Leif Olsson.Tusen takk for hyggelig og informativ kommentar ! Vennlig hilsen Albert. haha blev lit ;-) ner jeg kommenterte på mobil og ikke brukte briller ;-) Skal bli bedre neste gang, briller og pc ;-)))) Hilsen Leif ;-) Hei igjen, Leif Olsson. Litt "slingingsmonn" er bare sunt, og mange av oss har vel trykket på "Post" litt for tidlig ! Jeg setter stor pris på kommentarer, - uansett. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Y Hei Albertanders S On ;-) Fin jernspurv, en fugl som ses hos meg til og fra. Hilsen Leif Olsson Hei, Leif Olsson.Tusen takk for hyggelig og informativ kommentar ! Vennlig hilsen Albert. haha blev lit ;-) ner jeg kommenterte på mobil og ikke brukte briller ;-) Skal bli bedre neste gang, briller og pc ;-)))) Hilsen Leif ;-) Hei igjen, Leif Olsson. Litt "slingingsmonn" er bare sunt, og mange av oss har vel trykket på "Post" litt for tidlig ! Jeg setter stor pris på kommentarer, - uansett. Vennlig hilsen Albert. Hei igjen herr Andersson Ja kanske trykket lit for tidlig men bedre det en ikke noe trykk Hilsen herr Olsson Lenke til kommentar
nutini Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hei Albert. Spennende med bilder av litt uvante arter. Jernspurv vet jeg ikke om jeg har sett før. Komposisjonsmessig synes jeg nok en gang du har truffet bra,skarpheten er utmerket plassert på hodet av fuglen og bakgrunnen er flott ! Veldig bra ! Arvid. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Hei Albert. Spennende med bilder av litt uvante arter. Jernspurv vet jeg ikke om jeg har sett før. Komposisjonsmessig synes jeg nok en gang du har truffet bra,skarpheten er utmerket plassert på hodet av fuglen og bakgrunnen er flott ! Veldig bra ! Arvid. Hei, Nutini. Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding, Arvid, - jernspurv er nokså "ny" for meg, også ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Artig foto av Jernspurv dette, nært og godt gjengitt! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Artig foto av Jernspurv dette, nært og godt gjengitt! Hei, Nils Christian Skjauff. Takk for hyggelig kommentar ! Jenspurv var nærmest ukjent for meg inntil den dukket opp, og det var det smale nebbet som fikk meg til å forstå at dette ikke var gråspurv. Jernspurv er stillfaren og fredelig, og i "væremåten" har den mye til felles med rødstrupe. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg