Taffenh Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Halla! Har Mad Catz Cyborg F.R.E.Q 5 Mistet ledningen min, mini usb ------- 3.5jack. Trenger denne for å bruke det dedikerte lyd-kortet mitt. Noen som vet hvor å finne erstatning for denne ledningen? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Hvor kjøpte du det? Har du prøvd å ringe kundeservice og spurt om de har en slik del inne? Har du sjekket Mad Catz' nettsider? Hvis ikke du finner det der, tror jeg du må kontakte Mad Catz. Du kan jo evt. låne en loddebolt, og kjøpe en mini-usbplugg og en minijack fra ebay, samt litt ledning. Du finner helt sikkert pinout til dette proprietære drittet. [offtopic&rant] Kjøp et skikkelig headset. [/offtopic&rant] Endret 7. april 2014 av sevs Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Hvor kjøpte du det? Har du prøvd å ringe kundeservice og spurt om de har en slik del inne? Har du sjekket Mad Catz' nettsider? Hvis ikke du finner det der, tror jeg du må kontakte Mad Catz. Du kan jo evt. låne en loddebolt, og kjøpe en mini-usbplugg og en minijack fra ebay, samt litt ledning. Du finner helt sikkert pinout til dette proprietære drittet. [offtopic&rant] Kjøp et skikkelig headset. [/offtopic&rant] Takk for svar! har ledningen til venstre da, kjøpte USB--3.5mm adapter, men d funka ikke, fikk ikke nok strøm ser det ut som. Mad Catz har ikke ekstra deler såvidt jeg kan se, men kan kontakte de. Kan prøve å lage en kabel som siste utvei, men det må da vel gå an å finne en slik kabel på nettet? selv om jeg ikke finner... merkelig egentlig Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Nice, kontaktet MadCatz og forklarte situasjonen og spurte hvor jeg kan skaffe meg en ny kabel. De svarte ikke på spørsmålet, men sa at de sender meg en ny kabel, 4 free! Holy shit MadCatz er konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå