Spernes Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Tannlegens skrekk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hei, JohSpe. Dette klenodiet har nok opplevd mye, og hadde kanskje fortjent en bedre skjebne ! ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Hei, JohSpe. Dette klenodiet har nok opplevd mye, og hadde kanskje fortjent en bedre skjebne ! ? Vennlig hilsen Albert. Ja, den hadde fortjent bedre, men nå ligger den uansett der ute i skyen og kan betraktes av den som vil. :-) Vennlig hilsen Johnny Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Det var fet stol. Den hadde jeg tatt med hjem. Hvor i verden er den? Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Det var fet stol. Den hadde jeg tatt med hjem. Hvor i verden er den? Hei! Ja, si det. :-) Det er en stund siden bildet ble tatt, så det vet jeg ikke, men på en søppelfylling i Østfold antar jeg. Du får nøye deg med en stressless. :-) Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Blir ikke helt det samme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg