Larzen_91 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Ingeting er det motsatt av fullt. Uendelig stort er det motsatte av uendelig lite. Uendelig stort og uendelig lite er begge uendelige. Det jeg mener er at 'ingenting' kan defineres som en tilstand uten attributter. Ikke en tilstand heller, men er det ordet jeg bruker i mangel av noe bedre. Men 'uendelig' er en tilstand med potensielt alle mulige attributter/muligheter. Endret 3. januar 2015 av El-Ateisten Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Glemte faktisk å svare deg. Men du har sikkert rett i det du sier. Det var faktisk litt interessant, men ikke noe jeg har lært hittil. Skal tre tilbake for mer lærde De færreste lærer om det, og jeg er temmelig sikker på at du kan studere matematikk i flere år uten å være innom akkurat den delen av mengdelære. Bra av deg å innrømme at det er noe du ikke visste, det skjer litt for sjeldent her på forumet. Men jeg håper ikke du trer helt ut av diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå