Rescue me Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Om man vil ha noe for mye, får man da det ikke? Det slo meg litt for en ukes tid siden, hvordan for eksempel de som blir invitert på masse fester heller nok ikke setter fester så høyt, og at det kanskje igjen forsterker effekten av de blir bedt på fester. Samme med damer, om man har mange damer vil man ikke være så needy, som igjen fører til flere damer. Dette er en jævlig paradoksal effekt, og jeg tror den kan være vanskelig å bryte ut av, om du er i en slik effekt av negativ art. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Det er nok mange grunner til at enkelte folk ikke blir invitert på fester og ikke har damer. At de "holder fram koppen" som en tigger og ikke har noe å tilby tilbake er nok en del av grunnen ja. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Det er nok mange grunner til at enkelte folk ikke blir invitert på fester og ikke har damer. At de "holder fram koppen" som en tigger og ikke har noe å tilby tilbake er nok en del av grunnen ja. Men det er så jævlig paradoksalt . Den som setter minst pris på det, får det. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Forsåvidt, å ikke føle behov for noe, er helt fantastisk, og da får jeg plutselig mange tilbud, som man takker nei til, og som jeg senere angrer på å ha takket nei til. Livet er skrudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå