kenny28 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Skal sende telefonen inn til reklamasjon, kan jeg levere inn til nærmeste butikk som selger min telefon, eller må jeg sende den til nettbutikken jeg kjøre den hos ? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hovedsakelig der du kjøpte den. Derimot tar enkelt butikker betalt for å sende inn om du ikke har kjøpt der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Dersom du bor i en større by, er et alternativ å finne et verksted som reparerer på garanti fra importør. Gjorde det selv i Oslo en gang, leverte en dag, hentet neste, fikset gratis. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Reklamasjon behandles av selger, garanti behandles normalt sett av produsent. Det er en vesentlig forskjell på hvem som tar imot varen alt ettersom hva du skal gjøre. Noen utsalgssteder kan ta imot en enhet som skal repareres på reparasjon, uavhengig om hvor du kjøpte den. ...kan ikke tenke meg noen butikker som vil ta imot en reklamasjonssak på vegne av en annen butikk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå