Qwseyvnd Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvordan i all verden klarer en 200w å gi nok strøm til å drive dette systemet STABILT, se signatur. Den har: +12v: 8A +5v: 20A +3,3v: 14A Hvordan klarer den, har overklokket min systemet mye som krever over 350w. Merke: Seasonic. Fant dette med en Evercom midi-tower kabinett som er god stand. Meget rart den klarer?????????????????????? :o :o :o :o Dør den snart av overbelasting? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Rart at det virker, ja. 12V må ha det tungt, antar den belastes mer enn 8A. Det er jo et typisk eldre PSU med mye kapasitet på 5V og lite på 12V, nå skal det jo være omvendt. Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 etter det eg har lesthørt trekker pentium cpu'er 85(ca)Watt, og hdd'er rundt 30, da er det nesten 75 W igjen. Eg kjører 3 stk hdd og ein dvd rom på 145W, P3. så tror det går fint, bare litt lite strøm på 12V da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå