Al Khorasani Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hei folkens. På fredag hadde jeg P-matte tentamen og jeg fikk levert KUN del 1 og ga blaffen i del 2 på grunn av flere årsaker. -Min far fikk hjerteinfarkt tidlig på morgenen og jeg måtte assistere han. Jeg dro på skolen uten å ha spist frokost, uten å ta med mat/drikke, uten mattebøker kalkulator og PC-lader. Del 1 gikk kjempebra, mens del 2 var umulig å gjøre pga mangel på hjelpemidler/utstyr, hodepine pga no food, og bekymring pga min fars tilstand. Tror dere matte læreren kan vurdere meg utifra KUN del 1 og glemme del 2? Hva hvis jeg forklarer han min situasjon? Grunnen til at jeg ikke forklarte læreren under tentamen var fordi jeg var i fortvilelse og tenkte ikke på det. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Selvfølgelig tar de hensyn til slikt, ta kontakt med lærer evt. kontaktlærer og forklar situasjonen. Mulig du må ta alt på nytt, men de jobber nok frem en løsning på problemet. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Forklar situasjonen så får du nok ta en prøve på nytt, at det blir den samme har jeg mine tvil om. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hadde du forklart situasjonen den dagen hadde du nok fått tilbud om å ta den på nytt senere uansett, så burde ikke være noe problem nå heller, bortsett fra at de sikkert ber deg dokumentere situasjonen hjemmefra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå