EinarMagnus Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hei, jeg er nåværende eier av en Iphone 4S som ser ut til å snart falle fra hverandre, og har behov for en ny. Facebook, spotify, snapchat, instagram og netflix er hovedsaklig kun det jeg skal bruke den til. Har heller ikke noe budsjett. Eneste kriteriene jeg har er at frontkameraet skal være like bra/bedre enn mitt nåværende, og bedre batterilevetid enn iPhone. Har sett på både ZTE's nye billigmobil til 1300, Sony Xperia z1 Compact, og de største beista til 5500 (samsung, Htc osv) men klarer ikke å bestemme meg. Hvilken mobil passer best for meg og mitt behov? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Ikke ta LG G2. Liker den ikke. Ta deg en tur innom en butikk å test de ulike mobilene de har der, kanskje du finner deg en du liker. Kan jo nevne at nye HTC One har nylig blitt lansert. Kan vel kanskje si at det er markedets beste mobil, for øyeblikket. Prisen er derimot litt vel stiv... Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Om du er opptatt av god lyd både fra selve telefonen og via headsett så ville jeg anbefalt deg HTC One M8. Den er overlegen når det kommer til lyd kontra alle andre mobiler på markedet (Og de som kommer på markedet etter hva jeg har lest meg frem på)Den blir også regnet som den beste "selfie" telefonen,da kameraene er best egnet for snapchat, instagram bilder. Altså "på farten" bilder. Du kan kjøpe telefonen med abb via netcom eller Telenor for rundt 4000. Mye bedre det enn å betale full pris til 6000 eller 5800 utvalgte plasser. Om du ikke har så mye penger så kan jeg godt selge deg min gamle HTC One m7. Den er også meget kurant til hva du trenger en telefon til. Dog er nok kanskje batteritiden litt værre en din gamle iphone, men varer 1 dag med vanlig bruk. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Om du vil ha en telefon med like gode specs som f.eks Samsung Galaxy S5 men som ikke koster skjorta, så kan jeg jo anbefale denne mobilen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1573279 Og det beste er om du forhåndsbestiller den nå, så får du Oppo Find 7a med ei veske, et ekstra 2800 mAh batteri og et 32 GB MicroSD kort til en pris av 4200 kroner etter den norske MVA'en. Eller du får disse 3 ekstrae tingene gratis til samme pris som telefonen egentlig koster da. Tviler på at du finner bedre deals enn det der nå. Endret 7. april 2014 av Vindicator Lenke til kommentar
EinarMagnus Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 5,5" er nok litt for stort for meg Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hva mener du forresten med dårlig batteri på 4s? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 hva med Nexus 5? frontkamera ca like bra som iphone 5s: batteridtid dårligere enn iphone 5s, men er nok bedre en din 4s: http://www.anandtech.com/show/7517/google-nexus-5-review/3 pris ca 2900 uten binding fra netonnet,siba eller mpx Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 HTC One har et bra frontkamera. Batteritiden er ikke noe å skryte av, men bortimot der en 4S ligger. Ellers har jeg selv Sony Xperia Z1 Compact, og den har meget god batteritid. Frontkameraet er dog ikke så imponerende. Hvis du ikke trenger god lyd i ørepluggene er Galaxy S4 en mobil med brukbart batteri og godt frontkamera. Lenke til kommentar
EinarMagnus Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Sålenge frontkameraet på Xperia Z1 Compact er så noe lunde ok, så går jeg nok for den. Lenke til kommentar
EinarMagnus Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Da sa iphonen kveld for godt... trenger ny mobil asap, står imellom: samsung, htc, xperia z1/z1 compact/z2.. Z1 Compact står høyst på ønskelisten pga at den ikke er 5+".. noen innvendinger? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Kjøp det DU vil ha ;-). Jeg hadde kjøpt iphone ;-) Endret 10. april 2014 av MobilNerd Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Ikke kjøpt iPhone. Dårlig på batteri. Lg g2 og Sony sine har jeg god erfaring med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå