Deelay Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Trenger noen innspill her gitt.... Jeg har Win XP Pro på en AMD 900MHz, 256 MB RAM, 60 + 40 GB harddisk, 64 MB RAM skjermkort og stort nok virtuellt minne. Har heller ingen virus(sjekket med oppdatert norman virus control, med aktivert sandbox) Har også gjort modul-sjekk med spy-bot 1.2 uten å finne noe. Siden xp henger seg, hva mer kan være feilen? Lenke til kommentar
kamus Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har du sjekket Event Viewer, kan hende det står noe matnyttig der. Har du nylig installert noen nye drivere eller noe ny maskinvare? Edit: masse skrivefeil :oops: Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 disse tipsene kan jo gjøre nytte for seg: tips 1: gå til start-> kjør -> skriv: msconfig, velg oppstart, der haker du av de programmene du ikke trenger. tips 2: slå av avsluttnings og oppstartslydene i XP, dette gjør du ved å gå til Kontrollpanel å velger lyder, eller noe i den duren. der slår du av lydene både i oppstart og avsluttningen. dette er vel mest for å få maskina til å gå litt fortere men. du kan jo fjerne programmer som du ikke trenger også, for å se om dette hjelper deg litt. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har prøvd msconfig, d har ikke vært til noen nytte. Derimot hadde jeg ikke tenkt på event viewer, der fant jeg ut hva som skjer ja.... Men, d har noe m wmi og at maskinen ikke finne namespace. Jeg kan ingenting om wmi. Har noe m registeret og classes og gjøre vel? kan noen hjelpe? Hva står wmi for f.eks.? Hva kan jeg gjøre for å hjelpe på problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå