Gå til innhold

Teknofil har fått nytt design!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Liker at logoer blir mer og mer minimalistiske, det er bare en fordel. Designet ligner veldig på alle de andre websidene i TEK-nettverket, som jeg synes er ganske fine og rene, med minus i reklamen selvfølgelig.

Dog har jeg ikke vært særlig fan av teknofil, men jeg håper dere kan bli bedre med tiden.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fan av "Modern UI", flate nettsider og det som tydeligvis er mote for tiden, men den nye logoen deres ser ut som 4 piksler som er blitt forstørret og er for lite gjenkjennelig. Den gamle logoen var mye bedre etter min mening.

Det er greit at logoer skal være enkle og stilrene, men de skal også være gjenkjennelig. Den gamle logoen kan man kjenne igjen, men den nye kan tilhøre hva som helst. Jeg er også ganske sikker på at om dere leter litt, så er det mange som bruker en logo som er lik deres nye. Fire firkanter er ikke akkurat uvanlig.

Bare min mening.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Synes det er litt irriterende at alt er helt venstrestilt. Foretrekker midtstilte nettsider, da det gjør det enklere å lese på vanlige skjermer. Sidekantene bruker jeg heller til sidesyn i spill enn innhold jeg fokuserer på.

Venstrestilt? Alt hos meg er midtstilt.

Chrome Versjon 33.0.1750.154 m @ Windows 7

Lenke til kommentar

Synes det er litt irriterende at alt er helt venstrestilt. Foretrekker midtstilte nettsider, da det gjør det enklere å lese på vanlige skjermer. Sidekantene bruker jeg heller til sidesyn i spill enn innhold jeg fokuserer på.

Hei

Designen er midtstilt så lenge nettleservinduet er over 1200 piksler bredt. Om du har nettsiden i et smalere vindu enn det, venstrestiller vi, slik at mest mulig av innholdet skal vises.

Lenke til kommentar

"Ny mobillayout:
Hvis du kommer inn på nye Teknofil på en mobiltelefon, vil du se enda flere endringer.

I slutten av artikler vil du nå få opp en lang liste over andre artikler på Teknofil du kan lese, slik at du ikke nødvendigvis trenger å navigere deg tilbake til forsiden for å finne mer lesestoff.

Bare prøv det selv, og se om du noen gang kommer til bunnen av nettsiden (spoiler: Det går ikke!). "

Jeg kommer meg til bunnen på alle sidene, uten at denne påstått endeløse rekken av linker engang forsøkes lastet inn. Nokia Lumia 1020, WP8 GDR3/Nokia Black og IE10 satt til 'mobilversjon'.

Endret av sauhau
Lenke til kommentar

Hei

Designen er midtstilt så lenge nettleservinduet er over 1200 piksler bredt. Om du har nettsiden i et smalere vindu enn det, venstrestiller vi, slik at mest mulig av innholdet skal vises.

Det får jeg ikke helt til å stemme. Skjermen er 1440 x 900 piksler, og nettleservinduet er maksimert. Det fungerer fint på den andre monitoren min (1920 x 1080). IE9 @ Win 7 Pro

Lenke til kommentar

"Ny mobillayout:

Hvis du kommer inn på nye Teknofil på en mobiltelefon, vil du se enda flere endringer.

I slutten av artikler vil du nå få opp en lang liste over andre artikler på Teknofil du kan lese, slik at du ikke nødvendigvis trenger å navigere deg tilbake til forsiden for å finne mer lesestoff.

Bare prøv det selv, og se om du noen gang kommer til bunnen av nettsiden (spoiler: Det går ikke!). "

Jeg kommer meg til bunnen på alle sidene, uten at denne påstått endeløse rekken av linker engang forsøkes lastet inn. Nokia Lumia 1020, WP8 GDR3/Nokia Black og IE10 satt til 'mobilversjon'.

Hei

Denne funksjonen ligger kun på mobilversjonen av siden. Lumia 1020 laster ofte inn sider i vanlig web-versjon vet jeg, kan det stemme at du får opp Teknofil i samme design som på PC-en?

Lenke til kommentar

Hei

Denne funksjonen ligger kun på mobilversjonen av siden. Lumia 1020 laster ofte inn sider i vanlig web-versjon vet jeg, kan det stemme at du får opp Teknofil i samme design som på PC-en?

Nei, det ser absolutt ut som en mobilutgave det jeg ser på skjermen.

Topp og bunn av siden ser ut som vedleggene nederst.

Får samme utseende uavhengig av om jeg setter IE til "mobilvisning" eller "skrivebordsvisning".

Prøvde også appen User Agent Switcher, en nettleser som forsøker å tvinge en side til å vises slik den gjør på andre enheter. Valgte både "iPhone" og "Android Smartphone" uten at det ble forskjell. Selv ikke med "PC with Chrome" ble det forskjell på Teknofil-siden! Andre nettsider har jeg med hell klart å tvinge til å vise "www-utgaven" med denne appen.

Når jeg kommer til bunnen, så kommer jeg til bunnen.

5yxcw3.jpg

11blmvs.jpg

Endret av sauhau
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...