Dr Dre Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Heisann, har et irriterende problem med en nettside. Den har /forums/ hvor vbulletin er installert og alle andre klarer å åpne denne siden, og det fungerer fint på min laptop. Når jeg prøver å åpne nettsiden www.nettside.no/forums så får jeg beskjed om at ''404 Not Found'' altså at destinasjonen ikke eksisterer, men den gjør jo det? Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 prøv en annen nettleser prøv å midlertidig skru av brannmur og evt. nettskjold hvis du har noe antivirus Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Har du skrevet riktig? Det er forskjell på www.nettside.no/forums og www.nettside.no/forums/ Endret 7. april 2014 av Mr D Lenke til kommentar
Dr Dre Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Har prøvd med forsjellige browsers, men det fungerer ikke på noen av dem. Brannmuren er også av. EDIT: Etter at jeg kom hjem så fungerer det ikke på laptopen heller. Endret 7. april 2014 av Dr Dre Lenke til kommentar
Dr Dre Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Det virket i et par timer, men så kom det tilbake igjen. Skjønner ikke hva som foregår, det fungerer helt fint gjennom VPN. Har du skrevet riktig? Det er forskjell på www.nettside.no/forums og www.nettside.no/forums/ Har skrevet riktig, men det burde ikke ha noe å si. www.nettside.no skal redirektere meg til /forums/, men istedefor så kommer dette her opp (/forum/ er MyBB som ikke blir brukt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå