Nickless Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hvor i faen er dommeren?! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Dommeren har gjort litt for mange feil her nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 HAHAHHA IKKE FRISPARK????!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Begynner å ligne det United jeg har kjent siden sesongen begynte, gørrkjedelig å se på... Moyes og United startet sesongen med å vinne 4-1 på bortebane. Endret 9. april 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Robben er så forbanna ego hele tiden! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Elendig dommer. Begge veier. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Men vi fikk gult på kapteinen vår, det er forskjellen. - Snikl Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 De holder unna ennå da..... Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Begynner å ligne det United jeg har kjent siden sesongen begynte, gørrkjedelig å se på... Moyes og United startet sesongen med å vinne 4-1 på bortebane. For min del er ikke begynnelsen av en sesong kun den første kampen Endret 9. april 2014 av Nickless Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Vi må prøve å holde ballen litt mer på bakken. De lange ballene havner ingen steder. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Men vi fikk gult på kapteinen vår, det er forskjellen. - Snikl Yep. Og vi kunne fått frispark i farlig posisjon, og Lahm skulle hatt gult. Utrolig sykt å ikke dømme frispark på den saksetaklinga der Endret 9. april 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Grei førsteomgang. Dvs, digg at vi ikke slapp inn mål. Trenger bare en kontring som vi setter, en god corner osv. Langt i fra kjørt enda! Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Grei førsteomgang. Dvs, digg at vi ikke slapp inn mål. Trenger bare en kontring som vi setter, en god corner osv. Langt i fra kjørt enda! Offensivt syns jeg ikke noe har klaffet: 1. Bayern kommer i angrep. 2. De Gea eller laget en annen United-spiller fanger ballen og peiser den fram på banen. 3. Bayern vinner ballen tilbake. 4. return to step 1. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hadde Fella bare fulgt Schwein på bortemålet deres... vi hadde vært ahead liksom...... drep meg. VÆR SÅ SNILL FÅ INN ET MÅL BOYS! Til og med om det skal til at de ender opp et mål og, 1-1 etter 60 er bedre enn 0-0 etter 60! GET THE BALL IN THE GERMANS NET!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Haha, herregud. Bayern München. Hva er greia? Og Robben? Er han liksom god? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Grei førsteomgang. Dvs, digg at vi ikke slapp inn mål. Trenger bare en kontring som vi setter, en god corner osv. Langt i fra kjørt enda! Offensivt syns jeg ikke noe har klaffet: 1. Bayern kommer i angrep. 2. De Gea eller laget en annen United-spiller fanger ballen og peiser den fram på banen. 3. Bayern vinner ballen tilbake. 4. return to step 1. Kanskje Welbeck til venstre? Kagawa ut etter 60, Chicha innom spiss og Rooney dypere? Synes ikke Shinji på venstre hjelper oss så mye (fsktisk ok i forsvar da) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Tror ikke det er dumt å dytte Welbeck ut på kant og kjøre Kagawa inn i midten. Sånn det er nå må begge hjelpe defensivt mot Robben og co på kant uansett, men Kagawa er flinkere enn Welbeck til å klype igjen rom på midten når vi presser høyt. Kan være løsningen. Endret 9. april 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Haha, herregud. Bayern München. Hva er greia? Og Robben? Er han liksom god? Ja? Fantastiske rykk, samt ekstremt rask EDIT: Jeg kunne vært med å betalt for å få se han i United-drakt Endret 9. april 2014 av Nickless Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 I dag driter jeg i hvor dårlige vi er offensivt tbh. Hadde ikke forventet noe, hvertfall ikke i første omgang. Den midtbanen etc til Bayern spiller rundt oss uansett, noe annet er ikke å forvente. Satser på at når de blir slitne så kommer personlige feil og overganger for oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå