Gå til innhold

Kamptråd - FC Bayern München vs Manchester United

Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Begynner å ligne det United jeg har kjent siden sesongen begynte, gørrkjedelig å se på...

Moyes og United startet sesongen med å vinne 4-1 på bortebane.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Begynner å ligne det United jeg har kjent siden sesongen begynte, gørrkjedelig å se på...

Moyes og United startet sesongen med å vinne 4-1 på bortebane.

For min del er ikke begynnelsen av en sesong kun den første kampen

Endret av Nickless
Lenke til kommentar

Grei førsteomgang. Dvs, digg at vi ikke slapp inn mål. Trenger bare en kontring som vi setter, en god corner osv. Langt i fra kjørt enda!

Offensivt syns jeg ikke noe har klaffet:

1. Bayern kommer i angrep.

2. De Gea eller laget en annen United-spiller fanger ballen og peiser den fram på banen.

3. Bayern vinner ballen tilbake.

4. return to step 1.

Lenke til kommentar

Hadde Fella bare fulgt Schwein på bortemålet deres... vi hadde vært ahead liksom...... drep meg. VÆR SÅ SNILL FÅ INN ET

MÅL BOYS! Til og med om det skal til at de ender opp et

mål og, 1-1 etter 60 er bedre enn 0-0 etter 60! GET THE BALL IN THE GERMANS NET!!!

Lenke til kommentar

Grei førsteomgang. Dvs, digg at vi ikke slapp inn mål. Trenger bare en kontring som vi setter, en god corner osv. Langt i fra kjørt enda!

Offensivt syns jeg ikke noe har klaffet:

1. Bayern kommer i angrep.

2. De Gea eller laget en annen United-spiller fanger ballen og peiser den fram på banen.

3. Bayern vinner ballen tilbake.

4. return to step 1.

Kanskje Welbeck til venstre? Kagawa ut etter 60, Chicha innom spiss og Rooney dypere? Synes ikke Shinji på venstre hjelper oss så mye (fsktisk ok i forsvar da)

Lenke til kommentar

Tror ikke det er dumt å dytte Welbeck ut på kant og kjøre Kagawa inn i midten. Sånn det er nå må begge hjelpe defensivt mot Robben og co på kant uansett, men Kagawa er flinkere enn Welbeck til å klype igjen rom på midten når vi presser høyt. Kan være løsningen.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

I dag driter jeg i hvor dårlige vi er offensivt tbh. Hadde ikke forventet noe, hvertfall ikke i første omgang. Den midtbanen etc til Bayern spiller rundt oss uansett, noe annet er ikke å forvente. Satser på at når de blir slitne så kommer personlige feil og overganger for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...