PrettyBoy Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Bayern kommer til å trille mye ball, så midtbanen bør ha spillere som løper en del? Jones på midten er vel et must? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Nei takk, Jones på høyreback var fantastisk sist. Same as last time please. Hadde en jævlig vanskelig prøve i farmakologi i dag tidlig der man måtte skrive resept og greier (og velge medisin selv utifra pasienten sitt problem, pugge som faen, over 100-150 medisiner!) her borte der jeg studerer medisin; der jeg måtte få 8 av 10 for å bestå. Valgte helt feil medisin å gi på 2 av oppgavene så da må de resterende 8 være perfekt regnet ut og skrevet og alt....Resultat kommer innen 1-2 dager og om det ble en til feil i tillegg til de to snakker vi retake torsdag morgen som da blir siste sjansen å bestå semesteret av faget!....... Og da blir evt onsdagkvelden og denne kampen helt ødelagt for meg! Be for meg med red devils power boys!Ellers, Get in you Red Devils! Rooney Get fit!! Og Rio Vida, gi oss en til old school performance! Result: 8 av 10, BESTÅTT, GET THE FUCK IN! RED DEVILS NEXT PLEASE!!! GET IIIIN YOU DEVILS! 2 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) SÃ¥ de stiller vel opp med dette: Neuer i mÃ¥l, men mÃ¥ man ikke ha resvervekeeper pÃ¥ benken?? Rafinha Dante Boateng Alaba (Dante er klar for kampen??) Lahm Kroos Robben Gøtze Robben Muller??Mandzu jo, dei må bruke fjerdekeeper, 19år gamle Leopold Zingerle, på benken. Dante skal være klar. EDIT: Wtf, prøvde å bruka diskusjon.no på UC browseren(WP8) min, det fungerte dårlig. Endret 9. april 2014 av Nutjob Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Håper Moyes kjører samme lag som forrige gang, minus Giggs og Fellaini. Kagawa skal selvsagt spille fra start, ikke på kant men bak spissen. Om Young får starte fremfor japanern idag gir jeg opp livet. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 De gea Valencia - Vidic - Ferdinand - Büttner Januzaj - Carrick - Fletcher - Welbeck Snipes Kagawa Rooney I wish! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Føler det blir litt tynt med 2 sentrale midtbane, uten anker, mot Bayern. Dei e så dominerande i pasningspelet sitt siste tredjedelen av bana. Eg meina det hadde vore ein god ide med Valencia på høgrebacken og Jones inn som anker for å støtta den sentrale midtbana med Fletcher og Carrick. EDIT: For øvrig e eg litt redd Ferdinand, om han klara å prestera så godt i 2 kampa, av detta kaliberet, på rad.. Endret 9. april 2014 av Nutjob Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Fy faen nærmer seg. NERVØS. COME ON YOU RED DEVILS. 4 ØL NEDE NÅ! COME ON BABYYYY!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 GI ALT BOYS! Smertestillende eller ikke, alle må faen ha smerte etter kampen fysisk sett. GI HVER ENESTE liten kalori dere kan spare for oss!!! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Gratulerer med prøven, tc. Tipper dette laget: DDG Jones - Smalling - Vidic - Evra Valencia - Carrick - Fletcher - Welbeck Kagawa Rooney Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Takk Niko håper du har rett ang Kagz fra start:) Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Du skal få skrive ut medisiner til meg en gang ass, tc. Sitter nyoperert i kneet nå og spiser Codaxol (røket menisk) og venter på å bli bra nok fysisk til å kunne gjennomføre en ny hjerteoperasjon. Ring of fire. Lol. Håper også på Kagawa selvfølgelig. Er redd det blir formasjonsbytte med Welbz på topp bak Rooney og Young på kant. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 mufc XI: De Gea; Jones, Smalling, Vidic, Evra; Fletcher, Carrick; Valencia, Rooney, Kagawa; Welbeck FCBayern: Neuer - Dante, Ribéry, Mandzukić, Robben, Boateng, Götze, Lahm ©, Müller, Alaba, Kroos | Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 @ManUtd: #mufc XI: De Gea; Jones, Smalling, Vidic, Evra; Fletcher, Carrick; Valencia, Rooney, Kagawa; Welbeck HERLIG lag, Smalling > Rio på CB selv oM Rio var fantastisk forrige uke på OT. Brave av Moyes med KAGZ!!! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Offensivt. Regner med at Welbeck er dyttet frem som spiss, Kagawa på venstre og Rooney bak Welbeck. Tja. Dette kan jo gå med mye flaks. Har faktisk litt troen jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Neuer Lahm - Dante - Boateng - Alaba Kroos Robben - Gotze - Muller - Ribery Mandzukic Herregud for en offensiv oppstilling. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Første gangen jeg har fått lagoppstillingen 100% rett. Lever i håpet. Får vi første målet så har vi overtaket. Tar vi denne så vinner vi hele dritten. Garantert. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Lite defensiv styrke på midten til Bayern. Klarer vi å holde i ballen kan det fort bli farlig for dem. Klarer vi ikke, kan det bli voldsomt stygt mot et så offensivt lag! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Blir bra det her, håper united tar denne Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 COME ON YOU BEAUTIFUL DEVILS ! COME THE FUCK ON! Niko skal hjelpe deg med alt du trenger om er par år Ett år til midliterdige lisens er på plass! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Blir ikke sur hvis ikke klarer dette. Er egentlig fornøyd bare vi klarer å gi en solid fight. Endret 9. april 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå