Gå til innhold

Kamptråd - FC Bayern München vs Manchester United

Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei takk, Jones på høyreback var fantastisk sist. Same as last time please.

Hadde en jævlig vanskelig prøve i farmakologi i dag tidlig der man måtte skrive resept og greier (og velge medisin selv utifra pasienten sitt problem, pugge som faen, over 100-150 medisiner!) her borte der jeg studerer medisin; der jeg måtte få 8 av 10 for å bestå. Valgte helt feil medisin å gi på 2 av oppgavene så da må de resterende 8 være perfekt regnet ut og skrevet og alt....
Resultat kommer innen 1-2 dager og om det ble en til feil i tillegg til de to snakker vi retake torsdag morgen som da blir siste sjansen å bestå semesteret av faget!....... Og da blir evt onsdagkvelden og denne kampen helt ødelagt for meg! Be for meg med red devils power boys!

Ellers, Get in you Red Devils! Rooney Get fit!! Og Rio Vida, gi oss en til old school performance!

:)

Result: 8 av 10, BESTÅTT, GET THE FUCK IN!

RED DEVILS NEXT PLEASE!!! GET IIIIN YOU DEVILS!

• Liker 2
Lenke til kommentar

SÃ¥ de stiller vel opp med dette:

Neuer i mål, men må man ikke ha resvervekeeper på benken??

Rafinha Dante Boateng Alaba (Dante er klar for kampen??)

Lahm Kroos

Robben Gøtze Robben

Muller??Mandzu

jo, dei må bruke fjerdekeeper, 19år gamle Leopold Zingerle, på benken. Dante skal være klar.

EDIT: Wtf, prøvde å bruka diskusjon.no på UC browseren(WP8) min, det fungerte dårlig.

Endret av Nutjob
Lenke til kommentar

Føler det blir litt tynt med 2 sentrale midtbane, uten anker, mot Bayern. Dei e så dominerande i pasningspelet sitt siste tredjedelen av bana. Eg meina det hadde vore ein god ide med Valencia på høgrebacken og Jones inn som anker for å støtta den sentrale midtbana med Fletcher og Carrick.

EDIT: For øvrig e eg litt redd Ferdinand, om han klara å prestera så godt i 2 kampa, av detta kaliberet, på rad..

Endret av Nutjob
Lenke til kommentar

Du skal få skrive ut medisiner til meg en gang ass, tc. Sitter nyoperert i kneet nå og spiser Codaxol (røket menisk) og venter på å bli bra nok fysisk til å kunne gjennomføre en ny hjerteoperasjon. Ring of fire. Lol.

Håper også på Kagawa selvfølgelig. Er redd det blir formasjonsbytte med Welbz på topp bak Rooney og Young på kant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...