Gå til innhold

Kamptråd - FC Bayern München vs Manchester United

Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom igjen, Bayern, ikke drit dere ut nå. Grus det møkkalaget for meg, plz!

Moyes skal jo redde Englands ære. Hold med oss!

Ikke faen i verden. Om dere ikke makter å hjelpe oss med å slå City på hjemmebane engang, så kan dere bare ha det så godt. Håper dere blir knust i filler, og da skal jeg bli veldig glad for det.

Wow... sterke ord

Lenke til kommentar

Kom igjen, Bayern, ikke drit dere ut nå. Grus det møkkalaget for meg, plz!

Moyes skal jo redde Englands ære. Hold med oss!

Ikke faen i verden. Om dere ikke makter å hjelpe oss med å slå City på hjemmebane engang, så kan dere bare ha det så godt. Håper dere blir knust i filler, og da skal jeg bli veldig glad for det.

Om du ikkje er interessert i å komma med noko konstruktivt rundt denne kampen kan du like så godt la væra å kommentera.

Ontopic:

fletchermoyesprebayern.jpg

Rooney vil få smertestillande sprøyte og spela kampen i morgo(ifølge DM på pressekonferansen). Det at Darren Fletcher var med Moyes under denne pressekonferansen ser eg på som positivt, det tyder iallefall på at han vil ta del i kampen imorgo. Mykje betre enn Fellaini(som ikkje var med til München) som har vore ubrukelig dei siste kampane han har spelt..

Forslag til lag imorgo(4-5-1):

De Gea

Valencia - Vidic - Ferdinand/Smalling - Büttner

Nani - Fletcher - Carrick - Jones - Welbeck

Rooney

evt. dra Jones ned som ankermann i ein 4-1-4-1 formasjon

Endret av Nutjob
Lenke til kommentar

Aldri i verden at Valencia blir satt på backplass og Nani får starte etter å ha spilt 10 minutter siden Oktober.

De Gea

Jones - Vidic - Smalling - Evra/Buttner

Valencia - Fletcher - Carrick - Welbeck

Kagawa

Rooney

Usikker på hvem jeg vil ha av Buttner og Evra. Buttner gjorde det godt forrige runde han gir alt, mens Evra har rutinen, men begynner å bli treg, og gidder sjelden å jobbe defensivt.

Vi trenger Kagawa for å klare å holde litt på ballen, samtidig som at han er veldig god til å presse forsvaret. Han er også mannen som kan penetrere forsvaret med en pasning til vingene.

Mål er uansett et must, og jeg håper Moyes har baller nok til å gå hardt ut fra første stund.

Endret av Kammizez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde i utgangspunktet Jones på høgrebacken, men forandra meining da Valencia vil i stor grad være i stand til å stoppa Ribery med farten og fysikken sin. På den måten kan Jones inn ein rolle eg syns han er meget god i, om ein ikkje skal ha han på stopparplass. Jones har og, faktisk, litt frekvens i føttene som kan tjene han godt som ankermann mot Bayern.

Nani er mitt usikre kort, visste ikkje heilt kva som skulle vera alternativet. Young suger balle, og Kagawa/Adnan er jokere for andre omgangen(om me må framover for å skåre). Ville jo normalt plassert Valencia der, men ja, han har fått ein anna rolle i lagforslaget mitt.

Lenke til kommentar

Rooney kan jo også være et alternativ på ving, han har jo spilt der og prestert før. I tillegg jobber jo Rooney enormt mye bakover, og det vil kanskje være bedre å ha en Chicharito/Welbeck som kan ligge å lure på offsidegrensa og true bakrom når vi kontrer, Rooney vil jo som oftest være langt på egen banehalvdel da. Chicharito og Kagawa samarbeida veldig godt borte mot Newcastle, har lyst å se førstnevnte få prøve seg.

Lenke til kommentar

17,5 time...

mu1.jpg

10 grunner til å tro

1. Skader og suspensjoner hos Bayern

2. Valgfrihet for Moyes, ikke for Guardiola

3. Fart offensivt

4. United borte

5. United spiller uten press

6. Form

7. Bayerns problemer mot engelske lag hjemme

8. Siste sjanse for flere spillere

9. Dødballer

10. Fantastiske fans/David de Gea

Henta fra United.no

Bring it!!!

Lenke til kommentar

hvem er ute for Bayern? Leste at Neuer er muligens ute med skade??

1. Skader og suspensjoner hos Bayern:

Bayern München må klare seg uten midtbanegeneralen Bastian Schweinsteiger som ble utvist i det første møtet. På Old Trafford var han selve drivkraften i Bayerns comeback, og det var ikke tilfeldig at det var nettopp han som dukket opp og utlignet da Bayern trengte en scoring som mest. Bayern har meget gode erstattere, men få om noen kan erstatte innstillingen og krigerinnstinktet til Schweinsteiger, noe også Philipp Lahm bekreftet for pressen. Dessuten er anvendelige Javier Martinez ute med to gule kort. I tillegg ble Xherdan Shaqiri skadet mot Ausburg og er uaktuell til denne kampen. Tar vi også med at Thiago Alcantara og Diego Contento er ute med skader og reservekeeper Tom Starke samt tredjekeeper Lucas Raeder er ute, tåler ikke Bayern stort flere skader og i alle fall ikke på førstekeeper Manuel Neuer. Bayern har gode erstattere, men vil helt klart være svekket, ikke minst på benken. Butter det i mot for Bayern, er benken på ingen måte spekket med spillere som kan snu kampen.

Lenke til kommentar

fletchermoyesprebayern.jpg

Rooney vil få smertestillande sprøyte og spela kampen i morgo(ifølge DM på pressekonferansen). Det at Darren Fletcher var med Moyes under denne pressekonferansen ser eg på som positivt, det tyder iallefall på at han vil ta del i kampen imorgo. Mykje betre enn Fellaini(som ikkje var med til München) som har vore ubrukelig dei siste kampane han har spelt..

Forslag til lag imorgo(4-5-1):

De Gea

Valencia - Vidic - Ferdinand/Smalling - Büttner

Nani - Fletcher - Carrick - Jones - Welbeck

Rooney

evt. dra Jones ned som ankermann i ein 4-1-4-1 formasjon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...