Gå til innhold

Kamptråd - FC Bayern München vs Manchester United

Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mhm, men Kagawa var fantastisk. Med noen kjøp i sommer så tror jeg neste sesong kommer til å bli mye bedre, selv med Moyes. Man da må vi angripe slik som vi angrep mot Sociedad og Leverkusen, i tillegg til det defensive også ofc, men vi har bare sluppet inn 38 mål i ligaen så det ser ikke så altfor verst ut på den fronten. Trenger dog et par gode midtstoppere.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i Unitedtråden så var Kagawa og fletcher våre beste i dag - men kagawa endelig helt på topp, løp jo mer enn scholes i glansdagene, flotte pasninger, bra ballbehandling og i det hele tatt.

En roterende 4'er på topp bestående av Kagawa, Mata, Rooney og RvP (4-2-3-1) tror jeg kan bli alvorlig sjef! Alternativt rooney ut og inn med noen andre på kanten..

Lenke til kommentar

Hahaa, jeg ler høyt!

Bra for deg. Dere hadde sikkert knust Bayern i den formen dere er i nå, eller. Dessuten, hvordan gikk det mot Bayern forrige gang for dere?

Det er ikke meningen å le av laget Manchester United, men det er jo bare gøy å se folk gå fra å være helt i himmelen, til å bli ordentlig sure i løpet av sekunder, uavhengig av hvilket lag det går utover. :wee: Å begynne å dra inn Arsenal i denne tråden blir bare off-topic-spam, så det er bare unødvendig å gjøre det, for alle parter.

Å lire av se en hånende kommentar for så å forsvare den ved å leke moderator er litt sørgelig. Det er kanskje ikke så nødvendig av meg å dra inn Arsenal i tråden, men hvor nødvendig var din post da?

Haha, hatt en dårlig dag? Det var jo bare en uskyldig liten kommentar som jeg ikke forventet noe svar på i det hele tatt. Hvor mye får du egentlig ut av å diskutere dette? Kanskje litt frustrasjon? Det er greit for min del, jeg bryr meg ikke, men ellers så er dette bare meningsløst.

Dagen har vært helt grei, den. Er ikke frustrert heller. Så for meg et mye styggere resultat mot Bayern og er egentlig ganske fornøyd. Er bare lei av flåsete innlegg som det der, og i hvert fall når forfatteren utpeker de som svarer med samme mynt som usaklige duster. Men nei, jeg får ikke igjen noe for det. Jeg sitter generelt sjeldent inne på et forum og diskuterer fotball med håp om å få noe igjen for det. Meningsløst er det, det har jeg ingenting å si på. Tror neppe noen av oss kan skryte at vi bare gjør meningsfulle ting hele dagen, hele uka, hele måneden.
Lenke til kommentar

Irriterende at Evra's syke mål kom først for da fikk jeg faktisk litt håp, før det ble knust sønder og sammen sekunder senere. Utrolig kjipt at Rooney som har vært så god denne sesongen selvsagt skulle spille sesongens dårligste mot Bayern. Lyspunktet i denne kampen er at vi fikk alle se hvilken klassespiller Kagawa er når han blir brukt riktig. Håper dette var dråpen som gjør at Moyes vil bruke han fast fremover.

Lenke til kommentar

Hahaa, jeg ler høyt!

Bra for deg. Dere hadde sikkert knust Bayern i den formen dere er i nå, eller. Dessuten, hvordan gikk det mot Bayern forrige gang for dere?

Det er ikke meningen å le av laget Manchester United, men det er jo bare gøy å se folk gå fra å være helt i himmelen, til å bli ordentlig sure i løpet av sekunder, uavhengig av hvilket lag det går utover. :wee: Å begynne å dra inn Arsenal i denne tråden blir bare off-topic-spam, så det er bare unødvendig å gjøre det, for alle parter.

Å lire av se en hånende kommentar for så å forsvare den ved å leke moderator er litt sørgelig. Det er kanskje ikke så nødvendig av meg å dra inn Arsenal i tråden, men hvor nødvendig var din post da?

Haha, hatt en dårlig dag? Det var jo bare en uskyldig liten kommentar som jeg ikke forventet noe svar på i det hele tatt. Hvor mye får du egentlig ut av å diskutere dette? Kanskje litt frustrasjon? Det er greit for min del, jeg bryr meg ikke, men ellers så er dette bare meningsløst.

Dagen har vært helt grei, den. Er ikke frustrert heller. Så for meg et mye styggere resultat mot Bayern og er egentlig ganske fornøyd. Er bare lei av flåsete innlegg som det der, og i hvert fall når forfatteren utpeker de som svarer med samme mynt som usaklige duster. Men nei, jeg får ikke igjen noe for det. Jeg sitter generelt sjeldent inne på et forum og diskuterer fotball med håp om å få noe igjen for det. Meningsløst er det, det har jeg ingenting å si på. Tror neppe noen av oss kan skryte at vi bare gjør meningsfulle ting hele dagen, hele uka, hele måneden.

Kanskje det var et "flåsete innlegg", men det var jo tross alt et gledesutbrudd. Jeg føler det er unødvendig å måtte sitte her og forsvare uskyldige gledesutbrudd. Du påstår at jeg har utpekt deg som en "usaklig dust", og hvor jeg har sagt akkurat det (eller noe lignende) klarer jeg dessverre ikke å finne, men alt jeg har gjort er å si at temaet vi diskuterer ikke er relevant for tråden.

Men jeg har ikke noe i mot Man United, og jeg er enig i at de spilte en god kamp, som tross alt var underholdende hele veien!

Og bare for å avslutte, dersom det faktisk var noen andre ble fornærmet av innlegget "Hahaa, jeg ler høyt!", så beklager jeg. :)

Lenke til kommentar

Ikkje spesielt skuffa. God innsats, solid defansivt for det meste. Enig med Alastor, Kagawa og Fletcher beste for United. Ellers var Vidic solid igjen, samme med Jones. Blei skikkelig berg og dal bane følelse rundt Evra skåringen med såpass raskt svar fra Bayern, men alt i alt god innsats av gutta.

Proud devil :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...