Kammizez Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Fy faen, Kagawa er så god at jeg bæsjer på meg. Selv mot Bayern mister han nesten aldri Bayern, og skaper sjanser. Nesten den eneste på banen som klarer å holde tempoet. Fortjener faen meg bedre spillere rundt seg. Beviser også at han kan forsvare. Valencia fortjener også skryt idag forresten. Herlig assist og forspill, og er god til å bryte gjennom forsvaret. Endret 9. april 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hahaa, jeg ler høyt! Bra for deg. Dere hadde sikkert knust Bayern i den formen dere er i nå, eller. Dessuten, hvordan gikk det mot Bayern forrige gang for dere? Det er ikke meningen å le av laget Manchester United, men det er jo bare gøy å se folk gå fra å være helt i himmelen, til å bli ordentlig sure i løpet av sekunder, uavhengig av hvilket lag det går utover. Å begynne å dra inn Arsenal i denne tråden blir bare off-topic-spam, så det er bare unødvendig å gjøre det, for alle parter. Å lire av se en hånende kommentar for så å forsvare den ved å leke moderator er litt sørgelig. Det er kanskje ikke så nødvendig av meg å dra inn Arsenal i tråden, men hvor nødvendig var din post da? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hahaa, jeg ler høyt! Bra for deg. Dere hadde sikkert knust Bayern i den formen dere er i nå, eller. Dessuten, hvordan gikk det mot Bayern forrige gang for dere? Det er ikke meningen å le av laget Manchester United, men det er jo bare gøy å se folk gå fra å være helt i himmelen, til å bli ordentlig sure i løpet av sekunder, uavhengig av hvilket lag det går utover. Å begynne å dra inn Arsenal i denne tråden blir bare off-topic-spam, så det er bare unødvendig å gjøre det, for alle parter. Å lire av se en hånende kommentar for så å forsvare den ved å leke moderator er litt sørgelig. Det er kanskje ikke så nødvendig av meg å dra inn Arsenal i tråden, men hvor nødvendig var din post da?Slapp av mann Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Uansett så er jeg stolt, vi kommer unna med 4-2 sammenlagt og gjør en myyyye bedre prestasjon enn det som var forventet. Ikke bare det, vi tar også ledelsen to ganger! Ikke glem av Barca i fjor endte opp med 0-7 i sekken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Proud DEVIL. Må sies at når Bayerm putter 1-1 og da presser konstant i 5-7 minutter etter før 2-1, at Moyes absolutt ikke gjorde noe, ingen reaksjon. ingen bytte med fresh legs neinei når du ser andre laget ta over helt på 1-1. 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Uansett så er jeg stolt, vi kommer unna med 4-2 sammenlagt og gjør en myyyye bedre prestasjon enn det som var forventet. Ikke bare det, vi tar også ledelsen to ganger! Ikke glem av Barca i fjor endte opp med 0-7 i sekken. Ikke glem av at bayern var myye bedre i fjor Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Moyes in! Moyes out! Bra uttak, feil oppstilling. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ikke så skuffa som jeg trodde jeg kom til å bli. Fornøyd med gutta i kveld uansett. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Burde ikke de Gea tatt den? Uansett, United klarte seg langt bedre mot BM enn jeg hadde forventet. Deflection. Tar ikke sånt da gitt. Forøvrig må jo dagens dårligste for United ha vært Rooney stakkar? Ufattelig kjipt at det 1-1 målet kom i fleisen rett etter vi gikk i ledelsen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Skuffet, men samtidig er jeg veldig stolt. Hvor mange (spesielt Liverpool-fans) var det som spådde tosifret tap? Altså både 5-0, 6-0 og 7-0 hver kamp, men det ender jammen meg ikke mer enn 4-2 sammenlagt til verdens beste lag. Og ikke bare det, i begge kampene var det vi som overrasket ved å score først. Maaange som dreit seg ut. Laget spilte med hjerte utenpå drakta. De ga alt i taklingene sine. Jeg gidder ikke å være sint på noen engang. Synes de skal gi seg selv en klapp på skulderen. Vi fortjener skryt. Spesielt fansen i begge kampene. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Deilig. Både United og Barca røk ut i dag. Fornøyd jeg ass. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Uansett så er jeg stolt, vi kommer unna med 4-2 sammenlagt og gjør en myyyye bedre prestasjon enn det som var forventet. Ikke bare det, vi tar også ledelsen to ganger! Ikke glem av Barca i fjor endte opp med 0-7 i sekken. Ikke glem av at bayern var myye bedre i fjor Ikke glem at vi har vært enda mer ræva i år. De var "bedre" men nå er det enda vanskeligere å skape noe som helst. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Rooney var dårlig i dag. Ingen av touchene hans satt, og gjorde mye dumt. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hahaa, jeg ler høyt! Bra for deg. Dere hadde sikkert knust Bayern i den formen dere er i nå, eller. Dessuten, hvordan gikk det mot Bayern forrige gang for dere? Det er ikke meningen å le av laget Manchester United, men det er jo bare gøy å se folk gå fra å være helt i himmelen, til å bli ordentlig sure i løpet av sekunder, uavhengig av hvilket lag det går utover. Å begynne å dra inn Arsenal i denne tråden blir bare off-topic-spam, så det er bare unødvendig å gjøre det, for alle parter. Å lire av se en hånende kommentar for så å forsvare den ved å leke moderator er litt sørgelig. Det er kanskje ikke så nødvendig av meg å dra inn Arsenal i tråden, men hvor nødvendig var din post da? Haha, hatt en dårlig dag? Det var jo bare en uskyldig liten kommentar som jeg ikke forventet noe svar på i det hele tatt. Hvor mye får du egentlig ut av å diskutere dette? Kanskje litt frustrasjon? Det er greit for min del, jeg bryr meg ikke, men ellers så er dette bare meningsløst. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Uansett så er jeg stolt, vi kommer unna med 4-2 sammenlagt og gjør en myyyye bedre prestasjon enn det som var forventet. Ikke bare det, vi tar også ledelsen to ganger! Ikke glem av Barca i fjor endte opp med 0-7 i sekken. Ikke glem av at bayern var myye bedre i fjor Men vi er på nivå med det Barca var i fjor? 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 jobbet hardt og gjorde alt han kunne selv uten en tå. er bare sur at Moyes ikke ser at han må putte inn fresh legs på 1-1 når de presser som faen i flere minutter etter mandz målet. Moyes oh Moyes. selv på en god taktisk dag ødela han en del akkurat der. skuffet men proud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ja, hvor er personen som spurte om Robben LIKSOM skulle være god? Fortsatt oppskrytt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Ang Waz: Bit too much Rooney bashing going on for my liking - he's carried United all season and clearly wasnt fully fit tonight." Endret 9. april 2014 av tc47 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Fornøyd med dette. Nå blir Moyes sittende lengre. Og jeg kommer ikke til å holde med BM videre. De er litt kjedelige å se på. Rart å si det nesten. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ang Waz: Bit too much Rooney bashing going on for my liking - he's carried United all season and clearly wasnt fully fit tonight." Jeg bashet ikke, men han var muligens Uniteds dårligste i dag. Ikke helt fit som påpekt, og det irriterer nok ingen like mye som Rooney selv. Dog ufattelig synd og trist at det liksom var i dag at vår beste spiller "skuffer" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå