Gå til innhold

Kamptråd - FC Bayern München vs Manchester United

Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom igjen, Bayern, ikke drit dere ut nå. Grus det møkkalaget for meg, plz!

Jo, drit dere ut! Håper på 1-2! Ikke helt usansynlig etter den første kampen, og så er det jo låv å håpe...

Vises på: Viasat Fotball(?) / ITV[/b]

Gratis stream: Filmon.com

Nei. Kampen vises på Sky Sports og den kommer ikke til å være på Filmon.

Okei, takk. Redigert

Lenke til kommentar

Hadde en jævlig vanskelig prøve i farmakologi i dag tidlig der man måtte skrive resept og greier (og velge medisin selv utifra pasienten sitt problem, pugge som faen, over 100-150 medisiner!) her borte der jeg studerer medisin; der jeg måtte få 8 av 10 for å bestå. Valgte helt feil medisin å gi på 2 av oppgavene så da må de resterende 8 være perfekt regnet ut og skrevet og alt....

Resultat kommer innen 1-2 dager og om det ble en til feil i tillegg til de to snakker vi retake torsdag morgen som da blir siste sjansen å bestå semesteret av faget!....... Og da blir evt onsdagkvelden og denne kampen helt ødelagt for meg! Be for meg med red devils power boys!

Ellers, Get in you Red Devils! Rooney Get fit!! Og Rio Vida, gi oss en til old school performance!

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kom igjen, Bayern, ikke drit dere ut nå. Grus det møkkalaget for meg, plz!

Moyes skal jo redde Englands ære. Hold med oss!

Ikke faen i verden. Om dere ikke makter å hjelpe oss med å slå City på hjemmebane engang, så kan dere bare ha det så godt. Håper dere blir knust i filler, og da skal jeg bli veldig glad for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...