Yob tvaya mat' Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hei. Jeg skal kjøpe noe som koster 1800 inkl frakt. Så kjøpte to kort på 1000. Men hvordan er det, kan jeg liksom overføre pengene på begge kortene til èn konto? Takk for svar Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hei. Jeg skal kjøpe noe som koster 1800 inkl frakt. Så kjøpte to kort på 1000. Men hvordan er det, kan jeg liksom overføre pengene på begge kortene til èn konto? Takk for svar Hvorfor kjøpte du 2x på 1000kr istedenfor ett kort på 2000kr? Det du må isåfall gjøre er å overføre til en paypal konto eller lignende Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Jeg fant ingen på 2000! MEn hvordan gjør jeg det? Har driti meg ut med spendon kort flr og fått sånn piss at jeg må verifisere kortet osv. Så ønsker ikke å gjøre feil igjen! Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Du fant ingen? Du velger jo selv beløp på spendon-kortene du kjøper på narvesen/7-eleven, MED mindre du kjøper sånne som allerede har beløp på seg, som du tydeligvis har gjort Her er en grei guide ang. Paypal og Spendon: http://freak.no/forum/showthread.php?t=155418 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Lag to Paypal kontoer. Knytt et kort til den ene. Overfør så penger fra denne Paypal kontoen til Paypal 2. Der får du da cirka 1000kr inn på Paypal konto, betal så varen på internett. 1000kr vil bli trukket fra Paypal og resten fra kortet knyttet til. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Knytte det? Da vil de jo belaste det med 15 kr så må jeg bekrefte noen tall? Eller? Skal jeg legge det til som bankkonto eller kredittkort? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Knytte det? Da vil de jo belaste det med 15 kr så må jeg bekrefte noen tall? Eller? Skal jeg legge det til som bankkonto eller kredittkort? Det blir midlertidig belastet, men du får beløpet tilbake Sjekk forresten linken ovenfor, der står det hvordan du sjekker for bekreftelseskoden Endret 7. april 2014 av nicwillu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå