Joachim_F Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hvis folket vil.Det grensesprengende åpen verden-spillet Outcast kan få nyversjon Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Go voxel or go home! 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Nå som jeg endelig hadde blitt kvitt alle pågående Kickstarter-prosjekter...... Outcast er en av de store klassikerne jeg ikke har fått spilt, selv om det lyser mot meg i GOG-bibliotektet mitt, så her blir det penger om de har hjertet og hodet på rett plass. 3 Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Dette skal det doneres penger til Elsket Outcast, selv om jeg aldri fullførte, drev alltid med alle de andre tingene man kunne få gjøre Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Har nok ennå ikke prøvd orginalen, men det kan fort bli noen kroner til kickstarteren. Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Har ikke dette blitt forsøkt før, et par-tre år tilbake? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Interessant at Voxel-grafikk er på vei tilbake. Husker jeg var voldsomt imponert over Comanche Maximum Overkill tilbake i de gode gamle 386-dagene. Grafikken var jo (på avstand) milevis over alt annet. Voxelgrafikk har jo enda større muligheter nå... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hadde veldig lyst å spille dette i sin tid, men det ble med tanken. Ser spennende ut ihvertfall Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Har ikke dette blitt forsøkt før, et par-tre år tilbake? Mulig du tenker på Open Outcast som er et fanprosjekt som ble påbegynt i 2010. Endret 7. april 2014 av Bjoolz Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Neste prosjekt (kickstarter) må bli et spill som jeg av en eller annen grunn tenker på i samme åndedrag som dette, nemlig Giants: Citizen Kabuto! Det var en kul idé og et sprøtt, men morsomt spill, gitt! 3 Lenke til kommentar
facepalm Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 ahh backa denne lett takk for at dere skriver om nye kickstarter spill, lettere å få med seg hva som rører seg på den måten! Lenke til kommentar
noXLar Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 jaaaa. det spillet er så dritt bra.. endelig:) jeg er en av de som kjøpte spillet når det kom ut, kan ikke fatte at det ble solgt så dårlig. spillet fortjenner en remake og en oppfølger. håper det går ann og spille coop en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå