Gå til innhold

Når tror du Windows 9 blir gitt ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare tull at Windows 8.1 er det nye Vista i alle fall. Brukte du Vista?

Det var et system som krevde en god del MER av pcen enn hva XP gjorde, slik at du bare "måtte" oppgradere hardware for å kunne kjøre Vista og få det til å fungere sånn passe.

Masse trøbbel med drivere i en lang tid (selvsagt ikke Microsofts feil, men hardware produsentene som ikke oppfattet at Vista hadde kommet ut virket det som).

Windows 8 krever i alle fall ikke noe mer fra pcen enn hva Windows 7 gjør, faktisk krever det nesten litt mindre virker det som.

Windows 8.1 er blitt enda bedre på dette området.

Det de fleste (inkludert meg selv) klaget over i starten av Windows 8, er jo fikset for lengst. Bare en masse bedrevitere på ulike forum som fortsatt klager over hvor ille Windows 8 er. I alle fall om man faktisk har oppgradert til Windows 8.1

ModernUI (Metro) tar det 5 sekunder å bli kvitt, så det er verdens dårligste argument mot Windows 8.x

Ellers fungerer Windows 8.x så og si 100% likt som Windows 7. Så skjønner virkelig ikke hva det er å klage over.

Men jeg er enig i at Windows 8.x er ikke SÅ bra at du trenger å bruke hundrevis av kroner for å oppgradere fra en Windows 7 installasjon som fungerer.

På den andre siden er det bare surr å nedgradere en ny pc til Windows 7. Kommer den med Windows 8, oppgraderer man til Windows 8.1, og vips har du et bedre og raskere system enn med Windows 7.

Lenke til kommentar

Har nå hatt win8 på både stasjonær og flere bærbare nogenlunde siden det kom ut, og synes fortsatt det er en nedtur i forhold til win7.

Er vel litt smak og behag, med win8 er det mer utseendet og endringene som irriterer når en er innbitt og ikke ytelsen som ved vista. Er nå det jeg mener ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...