Taffenh Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Er på jakt etter et headset som gir meg orgasme i ørene når jeg spiller titanfall. Noen som har forslag til hvilket headset det kan være? Ingen top i budsjettet så kjør på! Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Logitech G430 eller Logitech G35 eller Tiamat 7.1. Ganske mange forskjellige headset du kan velge mellom men jeg ville passet på å tatt et med 7.1 lyd når man spiller spill som Titanfall. Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Logitech G430 eller Logitech G35 eller Tiamat 7.1. Ganske mange forskjellige headset du kan velge mellom men jeg ville passet på å tatt et med 7.1 lyd når man spiller spill som Titanfall. Takk for svar! Tiamat 7.1 virker fett, liker at det ikke er usb, har dårlig erfaring med det. Har Mad Catz F.R.E.Q 5, som er USB, og jeg får ikke tweeke på equalizer-settings. Lyd-kortet gjenkjenner ingen headset, sikkert fordi USB, headset bruker sitt eget lyd-kort? Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Logitech G430 eller Logitech G35 eller Tiamat 7.1. Ganske mange forskjellige headset du kan velge mellom men jeg ville passet på å tatt et med 7.1 lyd når man spiller spill som Titanfall. Takk for svar! Tiamat 7.1 virker fett, liker at det ikke er usb, har dårlig erfaring med det. Har Mad Catz F.R.E.Q 5, som er USB, og jeg får ikke tweeke på equalizer-settings. Lyd-kortet gjenkjenner ingen headset, sikkert fordi USB, headset bruker sitt eget lyd-kort? Er ikke helt sikker på om det bruker sitt eget lydkort. Det er en stund siden jeg hadde det at jeg ikke husker. Men tror du trenger 5x 3,5 og en usb for å bruke det. USB er bare til strøm etter det jg har forstått. Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Beyerdynamic Custom one Pro. Jeg tilhører de som mener at virtuell surround er og blir søppel. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Beyerdynamic Custom one Pro. Jeg tilhører de som mener at virtuell surround er og blir søppel. enig. Men han spurte om gaming headset Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Mic er ekstrautstyr, men de kan plugges i headsettet (minijack) Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Har sett litt på Razer Kraken 7.1, som er rimelig billig, men klarer ikke bestemme meg. Hører at Gaming Headset er overpriset og man får mer for pengene om man kjøper headphones og en clip-on mic, stemmer dette? Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Ble Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ohm + modmic. Får håpe de kommer før helgen! Takk for all hjelp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå