Gå til innhold

Google music VS Spotify ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spotify viser sanginfo over BT i min bil også.

Hmm, får det ikke opp på min bil/båt med Spotify. Kjører 4.3 Galaxy S3. Funker med Google Play..?

Spotify har begynt å vise sanginfo i displayet på min bil etter at jeg oppgraderte til 4.4 på Note 3.

Lenke til kommentar

Spotify og Google Music har begge hull i utvalget sitt. Google Music er det eneste alternativet som lar deg fylle hullene ved å laste opp egen musikk til skyen i tillegg. Google Music vinner dermed enkelt i mitt tilfelle.

Endret av Aporia Qualia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Får en veldig irriterende feilmelding når jeg hører på musikk på All Access. Helt plutselig stopper musikken opp og denne feilmeldingen kommer opp: "Kunne ikke spille av direkteavspillingen du har bedt om." Dette er utrolig irriterende, og noen ganger er eneste måten å fikse det på å reboote telefonen. Det som også er rart er at det meste jeg hører på har jeg gjort offline. Noen som vet om dette er mulig å fikse? Setter stor pris på forslag :) Har også prøvd å deaktivere oppdateringer i håp om at dette kan funke.

Lenke til kommentar

Spotify og Google Music har begge hull i utvalget sitt. Google Music er det eneste alternativet som lar deg fylle hullene ved å laste opp egen musikk til skyen i tillegg. Google Music vinner dermed enkelt i mitt tilfelle.

Jeg kan legge inn egne sanger i spotify listene mine på pcen. Og de dukker opp på iphonen og kan til og med spilles av selv om apple som regel er strenge på det?

Lenke til kommentar

Jeg kan legge inn egne sanger i spotify listene mine på pcen. Og de dukker opp på iphonen og kan til og med spilles av selv om apple som regel er strenge på det?

Hvordan fungerer dette? Sett at du har 20000 mp3-filer liggende på PC'en din, blir alle disse da automatisk lastet inn på telefonen din? Eller blir de lastet inn etterhvert som du velger å hente dem?

Og hva skjer hvis PC'en din er avskrudd?

Og fungerer dette med flere enheter på samme tiden? F.eks. hvis du har en iPhone OG en iPad som du ønsker å ha mulighet til å finne all din personlige musikk på? La oss ta utgangspunkt i mengden filer over (20000 mp3) som det ikke vil være plass til alle på på en iPad og en iPhone.

Lenke til kommentar

Sangene dine blir matchet med det som er i Google play og de som ikke er der lastet opp til Google play. Så alle sangene er da i googleskyen. Du kan da velge om du vil streame de eller laste ned på telefon. Pcen kan være av

Macklemore snakker om Spotify. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Google Play mangler foreløpig Led Zeppelin, men så lenge de har både the Monn Keys og Søstrene Bjørklund, så er jeg happy.

Og skulle du sett: selveste Salhuskvintetten.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har i flere måneder brukt både Spotify og Google musikk, blir ikke helt fortrolig med Google, litt synd i grunnen da jeg har sansen for omtrent alt Google tilbyr, og at jeg benytter meg av alle deres produkter.

Jeg irriterer meg grønn over at det ikke kan lages kataloger/underkataloger.

Blir utrolig rotede når man er flere som deler ett abbonemang.

Hva mener dere andre som har prøvd begge deler ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...