Kirukk Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hej, Hvor kan jeg kjøpe dvd filmer billig, tenker da på tv serier som f.eks "friends", "Superman"...etc andre gode kjente.. og gamle dvd filmer..ikke brukte men som ble utgitt for en tid bakover... Noen som vet noen webshopper??(Innland / utland ) Takker. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 play.com er den sjappa som blir anbefalt mest, sitter faktisk nå å sjekker ut Roger Waters - In the flesh som kom i dag fra play.com. Leveringstida var under 1 uke, enda jeg bor på rett side av polarsirkelen. En trygg og billig plass å kjøpe ting man må ha. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 jepp!! www.play.com er den desidert beste og billigste!! Der selger de både sone 1 og sone 2. Disse har også en mengde tilbud som er helt overlegne i pris. Leveringstid kommer an på hvilke sone du kjøper, men sone 1 har jeg opplevd opptil 10 dager levering på. www.dvdstrax.com er en annen litt dyrer variant, men sikter seg inn mot norske brukere. Disse selger også sone 1 og sone 2. Husk at for øyeblikket kan du kun ta inn filmer under 200 kroner tollfritt på disse. Er beløpet høyere kan du (hvis du er uheldig) måtte komme til å betale en tollavgift. Begge webshoppene sender en og en film, slik at hvis du bestiller flere har du bare prisen til hver enkelt å forholde deg til Lenke til kommentar
Kirukk Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Hej, kanskje litt dumt spørsmål..men http://www.play.com/play247.asp?page=title...R2&title=137769 Inneholder denne pakken episode 1-24 ?? Det står jo at denne har norsk subtitle... Subtitles English ; French ; Dutch ; Swedish ; Norwegian ; Danish ; Finnish ; Icelandic ; English For The Hearing Impaired stemmer ikke det?? leste her i forumet at play.com ikke har norsk subtitle....????? Lenke til kommentar
Kirukk Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Hej, Litt enklere spørsmål... Jeg har tenkt meg å kjøpe friends serien på dvd..stort sett alle... jeg har kikket rundt og ser at det er forskjellige variranter ute..dvs på pris og serie messig.... play.com har f.eks flere varianter.. Friends - Series 1 Box Set £38.99 Delivered Friends Series 1 (Eps. 1-8) £11.99 Delivered Friends Series 1 (Promotional Price!) Box Set £17.99 Delivered osv osv osv..... dvdon selger hver enkel 119 kr Venner for livet År 1 - Del 1 osv osv osv Hva er forskjellen her?? Hva burde jeg kjøpe? noen som kunne hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 her: http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=r2&id=305 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Tror du må bestille alle hver for seg. Men det gjør jo ingenting, iom at det er gratis frakt til hele europa fra play.com Lenke til kommentar
Kirukk Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Hej, Takker for linken.. Skal legge inn pre order på et av pakkene... Kunne noen hjelpe meg å finne tv serier på dvd??? Superman.... Seventh Heaven (Den syvende himmel)... Smalville..... Will& Grace..... osv... Takker. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Her er mine anbeflinger til deg hvis du skal kjøpe noen serier: Band of Brothers Dette er en serie du bare må ha. Noe av det beste som noen gang er laget, spør du meg. Jeg kjøpte denne faktisk på lefdal, da jeg ikke tok sjans på tollen som kanskje kan komme. Denne bestilte jeg akkurat selv: Taken Denne er jeg meget spent på. Den er vissnok dritpopulær i amerika. Handler om ufo'er og sånt (noe jeg digger da). Tar sjanse på at den glir gjennom tollen (huff huff) Se trailer til den her Dette skulle nok brenne opp budsjettet ditt for en stund fremover Kos deg. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Dark angel er ganske bra om du liker litt sci-fi Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 har sett Dark Angel og er ikke spesiellt imponert. Dama var fin da, men ikke så bra at jeg bruker penger på den serien. Kjøper stort sett filmer og ikke serier. Lenke til kommentar
Kirukk Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Hehe...Oki... joda..jeg kjøper oxo filmer... men nu har jeg lyst til å kjøpe inn noe serie.. De to seriene anbefalt over var da litt for dyrt..hehe...blir nok tollet før den kommer igjennom.. Fant foresten A-Team serien på play.com Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 da anbefaler jeg City of God Kanonbra film fra brazil. Trailern ser du her KONGEFILM!!! Trenger du fler tips? her har du også tv serier http://www.play.com/play247.asp?page=promo...nkBack=Bargains Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kule serier: Buffy ( ) X-files Simpsons Twin Peaks ( 24 episoder eller noe ) -scary sh** Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Band of Brothers Dette er en serie du bare må ha. Noe av det beste som noen gang er laget, spør du meg. Jeg kjøpte denne faktisk på lefdal, da jeg ikke tok sjans på tollen som kanskje kan komme. Bestill fra www.dvdsoon.com så slipper du å bekymre deg for toll og slikt. Sendes fra Canada (obs... canadiske dollar som er mindre enn amerikanske... ca 5,30), men som "gift" med vareverdi 12 kanadiske doller (ca. 60 kroner) pr. DVD. Har bestilt masse derfra, og har alltid glidd rett gjennom tollen, selv om vareverdien er over 500 kroner. De er raske også... sist gang sendte de pakken på lørdag, og jeg hadde den tirsdagen etter... imponerende. Og det var gratis frakt som egentlig skal være tregere enn express. Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hvor mye kommer tollen på egentlig? Har lyst til å bestille buffy-serien..en sesong koster rundt 320 kr på dvdsoon.com, er det med frakt? Hvis pakka ikke glir gjennom tollen, hvor mye må jeg betale da? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hvor mye kommer tollen på egentlig? Har lyst til å bestille buffy-serien..en sesong koster rundt 320 kr på dvdsoon.com, er det med frakt? Hvis pakka ikke glir gjennom tollen, hvor mye må jeg betale da? Har aldri hatt problemer med tollen når det gjelder DVDSoon, men om ett eller annet uforutsett skulle skje, må du betale 24% moms av 320 kroner pluss tollgebyr. Tollgebyret er på 140-150 eller noe om Posten fortoller for deg, men fortoller du selv via internett, er det på rundt 60 kroner. 24% moms av 320 kroner er på 77 kroner. Altså alt fra 137 til 227 kroner ekstra. Men som sagt... jeg har bestilt fra DVDSoon ca. 15 ganger, og aldri hatt problemer. Men bestill hver sesong for seg, så total vareverdi ikke overstiger 1000 kroner. Du betaler ikke mer i frakt selv om de må sende de som separate pakker. Prisen på DVDSoon er ikke med frakt, men du kan be om gratis frakt om du ikke er redd for å vente litt (velges under bekreftelse av bestilling). Jeg bestilte gratis frakt en gang, men de sendte lørdag og jeg hadde det tirsdagen etter. En annen gang tok det ett par-tre uker. Ber du om express, koster det 25 kroner, og du har pakken garantert raskest mulig (3-7 arbeidsdager). Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hvor mye kommer tollen på egentlig? Har lyst til å bestille buffy-serien..en sesong koster rundt 320 kr på dvdsoon.com, er det med frakt? Hvis pakka ikke glir gjennom tollen, hvor mye må jeg betale da? Har aldri hatt problemer med tollen når det gjelder DVDSoon, men om ett eller annet uforutsett skulle skje, må du betale 24% moms av 320 kroner pluss tollgebyr. Tollgebyret er på 140-150 eller noe om Posten fortoller for deg, men fortoller du selv via internett, er det på rundt 60 kroner. 24% moms av 320 kroner er på 77 kroner. Altså alt fra 137 til 227 kroner ekstra. Men som sagt... jeg har bestilt fra DVDSoon ca. 15 ganger, og aldri hatt problemer. Men bestill hver sesong for seg, så total vareverdi ikke overstiger 1000 kroner. Du betaler ikke mer i frakt selv om de må sende de som separate pakker. Prisen på DVDSoon er ikke med frakt, men du kan be om gratis frakt om du ikke er redd for å vente litt (velges under bekreftelse av bestilling). Jeg bestilte gratis frakt en gang, men de sendte lørdag og jeg hadde det tirsdagen etter. En annen gang tok det ett par-tre uker. Ber du om express, koster det 25 kroner, og du har pakken garantert raskest mulig (3-7 arbeidsdager). Takker for gode tips. Hvordan skal jeg bestille hver sesong for seg?Blir det ikke en pakke uansett? PS. 25 kr frakt er jo billig da! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Takker for gode tips. Hvordan skal jeg bestille hver sesong for seg?Blir det ikke en pakke uansett? PS. 25 kr frakt er jo billig da! Du legger en sesong i handlevognen, går til utsjekking, bekrefter og betaler. Så legger du neste sesong i handlevognen, går til utsjekking, bekrefter og betaler. Så gjentar du dette til du har bestilt det du vil ha. Eller misforsto jeg spørsmålet? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det er viktig å huske på at grensa for tollfri importering av DVD-filmer er på kun 200kr, IKKE 500 eller 1000 som flere her nevner. Det er altså 200kr når momsen er trekt i fra i det landet du kjøper fra. www.amazon.co.uk har mye billig og bra. Rimelig frakt, rask levering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå