Nitrius Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 jeg prøver å lage me acc for å spille online med C&C men det kommer når jeg har skrivd inn Email og når jeg er født osv... så trykker jeg på creat acc så kommer det Inccorect Password hvorfor? kan noen hjelpe meg. takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 også, det der registrerings greiene når du er ferdig å innstallere spillet, det får jeg heller ikke registrert meg på, det står invailed Zip/postal code, jeg har satt i norway og alt sånt, OG jeg vet at det er riktig code 1084, men hvorfor virker det ikke? trenger hjelp fort takker. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det står invalig postcal code pga du må skrive 5 tall dvs 00000 . feks 03456 .. Det er pga i sverige har de 5 sifra postnummer, og du har mest sansynlig svensk utgave av spillet som jeg også har... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 er jo vanlig å måtte skrive fem siffer på zip-code, hvis du på liv og død må ha det korrekt så kan du jo plassere en 0 foran nummeret ditt... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 hmm okay, takker det hjalp vist Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bare skriv in 5 nummer på Zip code og alt virker! 8) Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Skriver alltid "N" foran postkoden min.. feks N1421 .. pleier å funke fint det, og det er jo korrekt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå