Sim11 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hei, jeg spiller aktivt juniorfotball, og har sliti noen uker nå med låret... Det hemmer beinet og når jeg kliner til for å skyte får jeg ordentlig vondt. Jeg har lest at lyskestrekk er på innsiden av låret, men jeg har det på fremsiden/foran på låret. Mellom mage og lår... Har lest litt om lyskebrokk, men tviler på at det er det.. Er det lyskestrekk jeg har og hvordan kan jeg bli kvitt det raskest mulig? Er det dårlig detaljert, bare spør mer Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Sansynligvis en strekk på muskelen på fremsiden av låret (quadriceps femoris). Enkelt forklart er "strekk" en type muskelskade, og kan derfor ramme (i teorien) alle musklene i kroppen. "Lyskestrekk" er bare mest vanlig i fotball pga. innsidepassninger o.l Lenke til kommentar
Sim11 Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Takk takk!! Du har ikke tilfeldigvis peiling på hvor lenge den kan vare, og hvordan man kan behandle den kjappest mulig? Jeg er klar over at en lett joggetur iblant og holde meg rolig er bra, det er ikke noe produkter eller teip eller noe sånt som kan "reparere" fortere? Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Forsiktig trening går fint, men pass på å ikke starte full trening for tidlig! Tar alt fra 2-6 uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå