Gå til innhold

wma i winamp 2.x

Anbefalte innlegg

Jeg har winamp 2.22 og jeg har windows 2000. For en stund siden sto det [NO CODEC FOUND] (e.l.) etter input plugin-en for wma men nå står det [in_wm.dll]. Det skjedde etter jeg installerte en fil for wma codec 4. Det har aldri funket å spille av wma (fikk det til med xp en gang). Noen forslag (andre enn bytt til [medieavspiller] eller bytt til [nyere versjon av winamp])??.

Merkelig er det at jeg ikke kan spille av wma når jeg bruker winamp 2.91, som skulle være bygget på 3-versjonen (eller tar jeg feil), men windows mediaplayer 6.[noe] klarer wma uten problemer. Jeg vil spille av wma for jeg har noen album rippet i det formatet, og jeg vet ikke om de har så godt av å bli kodet på nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2.91 er bygd på 2.xx serien, det sier seg selv...

ok... men 2.9 har en rekke muligheter som bare finnes i 3eren som f.eks. full video støtte, og den er gitt ut etter siste winamp3 versjon. Men du har helt sikkert rett, ellers så ville det vært en skam for det innarbeidete versjonssystemet :)

Til informasjon: "løste" problemet ved å installere winamp 3. Den funker ganske bra hvis man klarer å konfigurere den litt (eks: ikke bruke til å åpne videofiler).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...