Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En liten teori rundt det å vise interesse.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper ikke du gjør det. Det er veldig permanent, og løser strengt tatt ikke noe som helst.

 

Dessuten, hvordan kan man spise bacon hvis man er dau?

Hvem vet om døden er permanent? Men, siden jeg ikke vet, så kommer jeg nok ikke akkurat til å ta mitt eget liv heller.

 

Meeen, det er fint å ha muligheten :) . Er en slags garanti mot evig tortur.

Lenke til kommentar

Joa, men allikevel så varer jo ikke livet evig.

 

Pluss, bacon.

 

Forresten, hvis du noensinne har behov for å prate med en fremmed og flåsete fjott om noe over PM så stiller jeg gjerne opp.

Nei, og man kan nesten si heldigvis. Tenk om du hadde levd evig som en slave :O .

 

Skal sende deg en PM, om jeg føler for det. Men jeg vet ikke om jeg har kreativitet nok til å gjøre noe slikt.

 

Bacon, er forsåvidt, litt oppskrytt. Men det er kanskje bare meg.

 

Du burde forsåvidt heller ikke skrive at du vil ha PM fra meg, jeg mister jo nå all interesse for deg :p .

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Når du sier det sånn, så ville en slik evighet vært kjip. Lurer på hvorfor de religiøse liker tanken ;)

 

Krever ikke kreativitet. Men det er et løpende tilbud, så ikke noe stress.

 

Det er nok bare deg! Alt blir bedre med bacon! Eh, unntatt tannkrem, som en kamerat av meg prøvde en gang. Bacontannkrem er visst ikke å anbefale...

Lenke til kommentar

Jeg har slitt veldig med dette. Har hatt et veldig dårlig selvbilde over en lengre periode. Er vell 3-4 jenter som har vist interesse.. men noe som bare dytter meg bort.

 

Men må vell være et bra tegn at jentene tar kontakt med meg? Burde vell egentlig bare ta det til meg, å prøve å få et bedre selvbilde.

Lenke til kommentar

Statistisk sett så er tilfeldige fremmede heterofile.

Når du peker ut at trådstarters bruk av ordet teori ikke sammenfaller med den vitenskapelig definisjonen så bør du selv leve opp til din egne pinlige nøyaktighet. Beklager, du er sikkert en grei person, men når jeg leser ting som det her får jeg lyst til å knuse trynet ditt med et balltre.

 

Ok, jeg blir ikke så sint, men jeg blir lettere irritert.

 

TS: Det du beskriver tror jeg er veldig vanlig for folk med lav selvtillit.

Endret av Kubjelle
Lenke til kommentar

 

Statistisk sett så er tilfeldige fremmede heterofile.

Når du peker ut at trådstarters bruk av ordet teori ikke sammenfaller med den vitenskapelig definisjonen så bør du selv leve opp til din egne pinlige nøyaktighet. Beklager, du er sikkert en grei person, men når jeg leser ting som det her får jeg lyst til å knuse trynet ditt med et balltre.

 

Ok, jeg blir ikke så sint, men jeg blir lettere irritert.

 

TS: Det du beskriver tror jeg er veldig vanlig for folk med lav selvtillit.

 

Jeg håper du greier å motstå impulsen til å knuse trynet mitt, da jeg er ganske glad i det. Men jeg må komplimentere deg med valget av redskap, dersom du velger å gjennomføre handlingen.

 

Nøyaktig hva er det du sikter til at jeg ikke var så veldig pinlig nøyaktig på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...