Rescue me Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Om noen viser interesse for en person som har dårlig selvbilde, så vil (muligens) denne personen da få et negativt syn på personen som viste interesse, fordi han/hun ikke skjønner hvordan noen kan være interessert han/henne. Synes det er litt fucked up. 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Det er ikke en teori, det er en hypotese. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 Det er ikke en teori, det er en hypotese. Same shit, eller, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Same shit, eller, jeg vet ikke. Very different shit. En hypotese er en gjetting, eller en postulert forklaring på et fenomen. Den trenger ikke ha noe empirisk støtte, men er ikke åpenbart falsk. Ideelt sett skal den også kunne testes. En teori er en hypotese som har blitt bekreftet, som regel ved grundige empiriske undersøkelser. Å bruke ordet teori i dagligtalen er misvisende, og som du kanskje har skjønt, en ting jeg henger meg litt opp i. Beklager den lille avsporingen av tråden din. Angående trådens egentlige tema... kanskje? Eller er det kanskje vanligere at man da vil bli smigret, eventuelt ikke oppfatte signalene som at man viser interesse? 2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 Same shit, eller, jeg vet ikke. Very different shit. En hypotese er en gjetting, eller en postulert forklaring på et fenomen. Den trenger ikke ha noe empirisk støtte, men er ikke åpenbart falsk. Ideelt sett skal den også kunne testes. En teori er en hypotese som har blitt bekreftet, som regel ved grundige empiriske undersøkelser. Å bruke ordet teori i dagligtalen er misvisende, og som du kanskje har skjønt, en ting jeg henger meg litt opp i. Beklager den lille avsporingen av tråden din. Angående trådens egentlige tema... kanskje? Eller er det kanskje vanligere at man da vil bli smigret, eventuelt ikke oppfatte signalene som at man viser interesse? Du har nok rett i de dere teori/hypotese greiene. Og angeånde hypotesen jeg la fram i første innlegg, så er det vel mer en slags mulighet vil jeg si. Og ikke nødvendigvis en regel alltids blir fulgt. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Det hadde vært ganske artig hvis det faktisk skjer en del da! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 Det hadde vært ganske artig hvis det faktisk skjer en del da! Hva er det som gjør det artig? Jeg finner det mer trist. Og jeg kan vel bekrefte at det har skjedd, fordi jeg har gjort det selv. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hva er det som gjør det artig? Jeg finner det mer trist. Og jeg kan vel bekrefte at det har skjedd, fordi jeg har gjort det selv. Det slår meg som ironisk, og jeg nyter andres følelsesmessige smerte...? Var det du som nedvurderte en fyr/ei dame sin smak når han/hun viste interesse for deg? Sterkt! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Var det du som nedvurderte en fyr/ei dame sin smak når han/hun viste interesse for deg? Sterkt!Yes. Slo meg noe jævlig engang en kar, som generelt sett blir sett på som en fet kar (tror jeg), i hvert fall jeg gjorde det. Så hadde vi en bra kveld i lag, og etter det så ble han mer interessert i meg, men siden jeg har så jævlig dårlig selvbilde, mister jeg nesten respekten. I'm fucked up. Jeg hater å være et menneske . Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Yes. Slo meg noe jævlig engang en kar, som generelt sett blir sett på som en fet kar (tror jeg), i hvert fall jeg gjorde det. Så hadde vi en bra kveld i lag, og etter det så ble han mer interessert i meg, men siden jeg har så jævlig dårlig selvbilde, mister jeg nesten respekten. I'm fucked up. Jeg hater å være et menneske . Wow. Det er faktisk imponerende. Og veldig, veldig urovekkende. Må også nevne at vi har jo hatt noen diskusjoner tidligere, og da ble jeg hellig overbevist om at du var hannkjønn. Whoops. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Yes. Slo meg noe jævlig engang en kar, som generelt sett blir sett på som en fet kar (tror jeg), i hvert fall jeg gjorde det. Så hadde vi en bra kveld i lag, og etter det så ble han mer interessert i meg, men siden jeg har så jævlig dårlig selvbilde, mister jeg nesten respekten. I'm fucked up. Jeg hater å være et menneske . Wow. Det er faktisk imponerende. Og veldig, veldig urovekkende. Må også nevne at vi har jo hatt noen diskusjoner tidligere, og da ble jeg hellig overbevist om at du var hannkjønn. Whoops. Hva får deg til å tro jeg ikke er det? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hva får deg til å tro jeg ikke er det? Touché Statistisk sett så er tilfeldige fremmede heterofile. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Hva får deg til å tro jeg ikke er det? Touché Statistisk sett så er tilfeldige fremmede heterofile. Interessert trenger ikke å bety kjærlighet og sex, man kan være interessert i noen som en venn . Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Interessert trenger ikke å bety kjærlighet og sex, man kan være interessert i noen som en venn . Sant. Jeg må da få si at jeg er litt imponert over at man kan ha så dårlig selvbilde at man ikke engang tror folk vil være vennen din. Men så er jo jeg perfekt da, så det kan være vanskelig for meg å sette meg inn i vanlige dødelige sine situasjoner. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Interessert trenger ikke å bety kjærlighet og sex, man kan være interessert i noen som en venn . Sant. Jeg må da få si at jeg er litt imponert over at man kan ha så dårlig selvbilde at man ikke engang tror folk vil være vennen din. Men så er jo jeg perfekt da, så det kan være vanskelig for meg å sette meg inn i vanlige dødelige sine situasjoner. Jepp. Å være et menneske kan suge . Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Jepp. Å være et menneske kan suge . Jupp! 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Jeg har mer lyst til å være gud, men hittil har jeg ikke lyktes. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Vel, så vidt meg bekjent så er det ikke noen som okkuperer den stillingen nå for tiden, så det burde jo være mulig. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Vel, så vidt meg bekjent så er det ikke noen som okkuperer den stillingen nå for tiden, så det burde jo være mulig.As long as there is hope, I'll keep myself from the rope. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 As long as there is hope, I'll keep myself from the rope. God plan! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå