BambiBoy Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg vurderte og kjøpe et opptakskort til å streame og ta opp spilløkter. Jeg så litt rundt og så at det står mellom AverMedia Live Gamer HD og Blackmagic Intensity Pro, spørsmålet er hvillken man skal velge. Håpet på svar her. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Blackmagic kan jeg varmt anbefale. Har selv brukt Blackmagic Intensity Shuttle og var strålende fornøyd. De har også veldig bra programvare Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Blackmagic kan jeg varmt anbefale. Har selv brukt Blackmagic Intensity Shuttle og var strålende fornøyd. De har også veldig bra programvare Jeg tror jeg skal gå for AverMedia. Blackmagic får veldig stor filer. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Store som i at de ikke blir stykket opp, eller store som at per minutt så tar de mere plass? Det siste må da være mulig å stille på i alle fall. Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Store som i at de ikke blir stykket opp, eller store som at per minutt så tar de mere plass? Det siste må da være mulig å stille på i alle fall. Det er den siste, med at man får store filer per minutt, og det er et stort problem ettersom den ikke komprimerer filene den tar opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå