YoL1 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hei! På ungdomskolen jeg går på skal vi velge en EO-kontakt. Jeg har væte på årsmøtet som var i akershus 04.04.14-06.04.14. Jeg har da veldig lyst til å stille til dette "vervet", men jeg har problemer med valgtalen min. Vi veldig gjerne ha en super tale slik at jeg har en mulighet for å "vinne". Jeg tar i mot alle forslag og gjerne så fort som mulig. På forhånd,Takk Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Fortell dine velgere akkurat det de helst vil høre. Etter valget kan du tenke ut undskyldningene for hvorfor det er andres skyld at du ikke kan levere hva du har lovet. Works every 4 years! 4 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hva er en EO-kontakt? 1 Lenke til kommentar
endretbrukernavn Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hva er en EO-kontakt? "Elevorganisasjonen er en landsomfattende, partipolitisk uavhengig organisasjon for elever og lærlinger i videregående opplæring og i ungdomsskolen i Norge." Altså en Elevorganisasjons-kontakt 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hva er en EO-kontakt? "Elevorganisasjonen er en landsomfattende, partipolitisk uavhengig organisasjon for elever og lærlinger i videregående opplæring og i ungdomsskolen i Norge." Altså en Elevorganisasjons-kontakt Ok så han møter på noen møter og forteller klassen hva som ble sagt? Lenke til kommentar
endretbrukernavn Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hva er en EO-kontakt? "Elevorganisasjonen er en landsomfattende, partipolitisk uavhengig organisasjon for elever og lærlinger i videregående opplæring og i ungdomsskolen i Norge." Altså en Elevorganisasjons-kontakt Ok så han møter på noen møter og forteller klassen hva som ble sagt? Regner med det, men det må nesten noen som kan dette bedre enn meg bekrefte Lenke til kommentar
YoL1 Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Hva er en EO-kontakt? "Elevorganisasjonen er en landsomfattende, partipolitisk uavhengig organisasjon for elever og lærlinger i videregående opplæring og i ungdomsskolen i Norge." Altså en Elevorganisasjons-kontakt Ok så han møter på noen møter og forteller klassen hva som ble sagt? Regner med det, men det må nesten noen som kan dette bedre enn meg bekrefte Det er riktig det! Denne kontakten er på møtene og stemmer for skolens meninger etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå