deaktivert443556 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg leker med tanken på å bytte front på bilen min, og det vil innebære at den ikke lenger vil være utstyrt med tåkelys. Jeg går ut ifra at dette vil kreve godkjenning, men er det noe mer enn en formalitet? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Tror ikke det skulle trenge noe visning/godkjenning? Bare fjern lykter, så skulle det være grei skuring? Jeg gjorde det på en 80-talls bil, som jeg hadde såpass lenge som gjennom 3 PKK-er. Hadde alle på Biltilsynet i Bergen, som var nokså grinete på denslags dengang. Fikk aldri noen anmerkning, men spørsmål om det hadde vært tåkelys på bilen.. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Det er ikke krav til at en bil skal ha tåkelys foran, så de kan du helt fint fjerne. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 Takk for svar. All logikk tilsier jo at det ikke skal være noe problem å ta bort noe som ikke er påbudt og som knapt er lovlig å bruke. Likevel gjør mine erfaringer med byråkrati at jeg ikke hadde blitt overrasket om jeg hadde fått manglelapp for å ha tatt bort noe bilen hadde originalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå