cyberho Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 hei, jeg har nettopp formatert ,men da jeg skulle sjekke hvor mye plass jeg hadde på harddisken var den gått ned med 2 gig!!! jeg har en maxtor diamod pluss 9 120 gig den gikk fre 114 til 112.. noe jeg kan gjøre ?? Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det kan skje dersom det er feil på deler av harddisken din. Da vil områdene med feil bli blokkert slik at de ikke blir brukt. Dette fører selvsagt til at du får mindre plass tilgjengelig. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Windows Swap fil? Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 hva er swap fil for noe da? har hatt litt problemer med opstarten i det siste ,kan det være et tegn på at det er noe feil på disken? noen måte jeg kan bruke for å få det vekk? takk Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Du kan fjerne den, men det er ikke anbefalt dersom du ikke har mer enn 512MB ram. Helst 768++ tror jeg.. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvis du har 112GB hd igjen, har du råd til å la en swap fil ligge i ro. Dette er diskplass som blir midlertidig brukt av windows os'et. Ellers kan du kjøre diskcleanup eller scandisk, laste ned en trial versjon av Norton Systemworks 2003 og kjøre en disk doctor eller tilsvarende. Har du installert spill/programvare i mellomtiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå