Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Problem med CS GO?

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med CS GO, det som skjer når jeg starter det er at jeg kommer helt inn til der musikken kommer og når jeg kan trykke på Inventory og alt det. men da blir spillet svart i noen sekunder og så kommer det opp csgo.exe has stopped working så lukker bare spillet seg (som normalt skjer når spill slutter og virke) men nå er det slik at det skjer det hver gang jeg starter spillet. jeg har oppdatert driverene til sjermkortet (selv om jeg ikke trodde det var problemet, men hadde ikke oppdatert de på en stund så gjorde det uansett). Jeg har også gjort basic ting som å restarte pcen, restarte steam og kjøre steam som administrator. Er det noe jeg kan gjøre? eller er det eneste jeg bør gjøre: reinstallere spillet?

Endret av blackfish13
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg reinstallert spillet men det fungerer fremdeles ikke samme problemet er der enda. noen som vett hva jeg bør gjøre?

Edit: jeg fant nettopp ut at det er sikkert noe med steam for når jeg prøvde Loadout så var det ikke lyd, når jeg prøvde CSS så kom det en feilmelding opp "Setup file 'gameinfo.txt' doesn't exist in subdirectory 'cstrike'. Check your -game parameter or VCONFIG setting. og mange andre spill starter bare med den lille loade boksen som kommer i starten av alle spill men forsvinner og så skjer det ikke noe mer. Noen som har vært borti dette før?
Edit: etter jeg fant ut dette så reinstallerte jeg Steam og installerer nå CS GO og skal se om det funker nå :)

Endret av blackfish13
Lenke til kommentar

Ingen av de virket nei, men nå har jeg formatert pcen så får se om det virker :)

Edit: nå har jeg formatert pcen og det virket selvfølgelig :D

Endret av blackfish13
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...