Infectionsys Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hei, trenge et relativt billig 7 tommers nettbrett med ringefunksjoner. Må heller ikke være for gammel og minimum ha 32gb i minne. Kom over en Google Nexus 7 v2 32gb, men usikker på om den har ringe/sms funksjoner. Takker Lenke til kommentar
Alison Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 http://iyouwebuy.no/7-nettbrett-android-4-0-med-ringefunksjon?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=IYOUWEBUY++7%3F+Nettbrett+Android+4.0+%3F+me LInk til en med ringefunskjoner, og den er utvidbar til 32 GB Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Huawei MediaPad X1 ser midt i blinken ut for deg. Kommer sannsynligvis til Norge snart, du kan sette opp varsel her. Endret 6. april 2014 av Aerow Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Takk, etter litt leting fant jeg ut at Fonepad og Galaxy Tab 3 T211. Synes Huaweien også var et godt alternativ, men måtte kjøpe noe snarest og da ble det Galaxy. @Alison, det er ikke et merke noe som betyr at jeg ikke kan garantere meg kvalitet og garanti. Vil heller da ikke ha noen å henvende meg til, hvis det skulle trengs. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Hvis du ikke kan vente på Huawei X1, kan du kanskje gå for Xperia Z Ultra? Fikk den selv for noen dager siden, fantastisk mobil/nettbrett! 2790,- er en utrolig god pris for en high-end phablet som kostet 4-5000kr for noen måneder siden. Endret 8. april 2014 av Aerow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå