Lykke-lita Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Hadde samme problemet, førte til at jeg matchet venner av daten.. Ble ganske flau, men vi fant ut at vi ikke passet sammen likevel så da var det ikke krise.. Jeg sa selvfølgelig aldri noe om det til daten altså. Haha, kleint! Om enn noe artig da. Matchet med ei venninne i går. Jeg sveiper nesten konstant kjentfolk til høyre, for jeg er nysgjerrig på om de matcher tilbake. Hun blokkerte meg ganske rett etter at vi matchet Det var kleint, men artig også ja! Hehe Hehe, ja, har vært noen slike jeg har vært nygjerrig på også! Ikke kompiser riktignok, men bekjente jeg har hatt mange felles venner med. Føler det også har blitt litt kleint når ingen av oss har sendt melding etter matchen da. Siden hun blokkerte deg, ble hun nok flau Hvordan ser man at noen har blokkert deg btw? Blir de bare borte? I så fall tror jeg det skjedde med vennen til daten, og da betyr jo helt sikkert det at han skjønte jeg var daten. Er ganske sikker på at han fortalte om meg når ting gikk på skinner mellom oss nemlig. Edit: Dersom daten ble fortalt av han jeg matchet om dette, kan det forklare hvorfor han var så gretten på siste date.. Endret 7. april 2014 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Å, mangel på melding var ikke problemet for meg. Sendte en melding mer eller mindre med en gang Jeg tror man bare blir borte når noen har blokkert deg, uten at jeg har sjekket det opp veldig grundig. Mener du at han fortalte det til date'n din, som gjorde at det gikk skeis? Det er jo ikke så trivelig i så fall... Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hehe, jeg turte aldri å sendte melding. Angrer egentlig litt! Om han fortalte det eller ikke aner jeg ikke. Og om det var en av grunnene aner jeg heller ikke, men det kan jo være en mulighet, da. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Gjør det neste gang! Nyt kleinheten! 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hadde vel tinder i et par uker før jeg fant en jeg virkelig ville bli kjent med. Vi har nå vært sammen i nesten 5 mnd 1 Lenke til kommentar
OPL Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Har rundt 40 matcher pratet med mange men bare møtt ei. Gikk veldig bra, hun sov over hos meg og virka som hun likte meg utrolig godt, men så plutselig ombestemte seg helt å ville ikke treffe meg mer, skjønte ingenting Nå har jeg ikke fått en eneste match på flere uker, syns det er litt rart. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ny tinderdate i morgen. Gøy dette altså. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ingen. Brukt den siden i fjor, fått en håndfull treff, men ingen meldinger. Mulig man må være heitere. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ingen enda, har bare 11 matcher Liker dere alle eller? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Nei. Standarden er veldig dårlig om dagen, synes jeg. Liker maks 1 av 20. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Bare husk at om noen er usikre/ukomfortable trenger de litt mer tid, men så plutselig er kjemien der. Men ja, veldig gøy når kjemien er der fra første sekund! Slik er det med han jeg dater nå, selv om jeg etter hvert ser at vi kanskje er litt for forskjellige. Tror aldri jeg har smilt og ledd så mye på en vanlig gåtur før. Første daten med kjæresten var ganske kleint egentlig. Var stiv i kroppen og lite pratsom. Utrolig nok avtalte vi en date nummer to en måned seinere. MYE bedre. Hun var sliten av all smilingen. Haha, good times. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Ingen enda, har bare 11 matcher Liker dere alle eller? Mange gjør det. En venninne av meg, som ser helt grei ut, men ikke noe mer, lagde en profil bare for å prøve. 90% av alle menn liker henne på Tinder. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Håper jenten er flinkere med å trykke på dem, dem faktisk liker. Hvis alle liker alle, da er det jo ikke poeng med tinder Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Håper jenten er flinkere med å trykke på dem, dem faktisk liker. Hvis alle liker alle, da er det jo ikke poeng med tinder Tinder er som alle andre sjekkearenaer. Kvinner er mer selektive enn menn, og har i stor grad noenlunde samme smak. Konsekvensen av det er at enkelte menn treffer mange, mens menn som er mer selektive og/eller mindre typisk kjekke treffer færre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Siden jeg begynte med Tinder i fjor en gang, har jeg vel fått rundt 20 matcher. 2/3 av de har ikke svart når jeg har snakket til dem, med alt fra fansy replikker fra McHansern himself til den standard tralten med et hei og et eller annet fra våre felles interesser. Den restrerende 1/3 har sluttet å svare etter fire - fem standard frem og tilbake-meldinger. Konklusjon: Mindre kjekke og intelligente mennesker som ikke liker det som de uvaskede sauene liker, har ikke stor suksess på Tinder når man sammenligner suksessen mindre intelligente mennesker som flekser muskler i bar overkropp mens de hopper i fallskjerm over Machu Pichu og følger PH aktivt har (eller skryter på seg at de har). 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Visste ikke at det var en sammenheng mellom det å se bra ut og å være mindre intelligent. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Stereotypisk og negativt sett, jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå